Azi judecătorul mi-a făcut dreptate

A anulat ordonanţe le de neîncepere a urmăririi penale împotriva poliţiştilor care au sistat ilegal o acţiune de protest, au violat libertatea cuvîntului şi au îngrădit accesul la informaţie mie şi încă unui cetăţean, pe care nici n-au catadicsit să-l caute. De fapt, a constatat judecătorul, procurorul Postica nici pe poliţiştii pe care i-a văzut în film nu i-a chestionat, în schimb a decis senin şi cu voie de la şefu’ că n-a fost încălcare nici penală nici regulamentară, pedepsibile administrativ sau disciplinar.
Aşadar, a obligat procuratura Buiucani să investigheze din nou circumstanţele descrise în reclamaţia mea, ca să-mi fie asigurat dreptul la un proces echitabil.
S-ar părea că mi-a făcut dreptate, dar cum pe alte cazuri au fost anulate astfel nenumărate ordonanţe, nu-mi fac iluzii că va fi dispusă vreo dată în ţara asta penalizarea măcar cu vorba a unui purtător de epoleţi. Aşadar, am intrat în sarabanda proceselor după ce am renunţat la proteste.

Lasă un răspuns

