M-am făcut dispecer de plasmă sangvină

Mi se solicită tot mai des donarea sîngelui. Să fie o coincidenţă sau practica spitalelor de a cere pacienţilor internaţi donaţii benevol-obligatorii e recentă şi aşa aflăm mai des că apropiaţii noştri ajung sub bisturiu?Am donat astă vară, la Ziua donatorului, în corturile din Parcul central, am mai vărsat în banca de sînge 350 ml mai ieri, cu nervi şi alte ghinioane, dar azi mi s-a cerut iar, acelaşi lucru.

5 Răspunsuri

  1. oare cine accepta sa primeasca sangele tau ???? sau nici nu este intrebat ???

  2. Într-adevăr. Am donat mai an cu detsinaţie concretă şi persoana a murit în cîteva zile. M-am stresat că e din cauza mea, dar mi s-a spus că nu e nici o şansă ca sîngele meu să fi ajuns la ea şi, oricum, nu de asta a dat ortul popii😉
    Altfel, se pare, e cu băncile de spermă sau cu alea de organe. Deci acolo mă mai gîndex!

  3. orice faci, orice dregi tot la sperma si la sex ti-e gandu si vorba … exact ca si bancul cu paduchii :)))

  4. Ba, parcă vorbeam despre bănci, donaţii şi dispecerat.
    Poate tu eşti obsedată?

  5. yo obsedatat de banci ??? n-am treaba cu ele … n-am nici bani si nici nimic de donat😛

Lasă un răspuns

