Discriminare şi antisanitarie la Parlament

toaletaparlamentDe ceva vreme nu ni se mai interzice să intrăm cu telefoanele mobile în sala de şedinţe, chit că au mai rămas pe uşi şi pe holuri inscripţiile că se interzic convorbirile telefonice ăn timpul şedinţelor în plen. E adevărat că nici nu se prea abuzează de acest drept nesperat (dar pentru care eu cel puţin am luptat cît am putut scriind petiţii şi pledînd public împotriva sechestrării de telefoane), vorbesc ades şi deputaţii (mai ales Vlad Filat) dar acum şi jurnaliştii (nu doar favoriţii puterii, care intrau oricum cu tot echipamentul), şi asta nu periclitează deloc mersul lucrurilor.
Totuşi miliţienii, privaţi de un instrument de intimidare, hărţuire şi discriminare, acum nu doar îmi amintesc ori de cîte ori intru în sală să fac telefonul silenţios dar, azi pentru prima dată mi s-a întîmplat, ne mai şi direcţionează pe uşa din stînga, cea din dreapta fiind în mod inexplicabil rezerbată supraoamenilor: deputaţi, miniştri, funcţionari de stat! Aşadar, va trebui să mai scriu un demers în care sîă cer explicaţii, iar în caz de motivare absurd-ilegală să cer încetarea discriminării şi să apelez la instanţele de judecată pentru asta.
Acum mă mulţumesc să ies ostentativ pe uşa interzisă (dacă nu sunt lăsat să intru), mai ales că mi-e în drum de la closet spre garderobă.
Apropo de toaletă. Aceasta (de sub sala de şedinţe, dar şi cele de pe aripele clădirii legislativului)arată modestuţ pentru un parlament de stat, ba, aş zice eu, insuficient de igienizată. De exemplu vizitatorii, deputaţi şi muritori de rînd, trebuie să se spele pe mîini toţi cu aceleaşi săpunele mici (solide, din alea care se pun prin camerele de hotel sau se dau gratis ca mostră la firmele mari) şi să se şteargă cu acelaşi prosop, chit că acesta e mare, probabil se schimbă des şi e pus în buclă, deci nu e udă numai o parte, cum se întîmplă des pe la cumătrii. Totuşi e periculos şi descalificant pentru o astfel de instituţie, care ar trebui să fie etalon!

Lasă un răspuns

