Azi un consilier municipal mi-a arătat pumnul


Iniţial am crezut că a făcut un gest necontrolat, considerat de unii obscen. Pentru că e femeie m-am gîndit că e o bombă media şi negociam cu ea nedifuzarea imaginilor. M-a mirat că îmi oferea doar o bomboană, maximum două. În redacţie am descoperit că avea pumnul strîns şi că această imagine n-o pot vinde nimănui, nici pe timp de pace, nici în campanie electorală. Poate doar dacă dama ar catinda pentru vreo funcţie fuarteee importantăăă.
Dar cum e doar învăţătoare, chit că e lider sindical din capitală, şi cum în partidul ei (PLD) altul e cu banii şi cu pretenţia de funcţii mari, am zis s-o bag doar pe blog la mine, măcar aşa o să mai intervin şi io în paragina de aici, că mă consumă ultima vreme job-ul, de nu mai am timp nici să citesc ce scriu alţii, datrămite să scriu.
Bine că am scăpat de corespondenţa cu Guvernul prin CEDO, acum tre’ să mai reclam la Procuratură abuzul de săptămîna trecută şi la Primărie pe şoferul de pe ruta 129, care azi dimineaţă avea muzica tare, fuma şi răspundea arogant la somaţii (poate arăt degrab’ şi video, l-am băgat în posterioritate cu telefonul mobil!).

2 Răspunsuri

  1. Bă Oleg cred că suferi de „persecutism”🙂. Eu cred că doamna ți-a făcut un semn plin de gingășie, cu zâmbetul pe buze. Dar tu… mda…

  2. Hai lasa Brega mai moale, tu nu vezi ca ti-a zambit gales. ba chiar frumos. presupun ca s-a intimidat si nu a vrut s-o filmezi chiar asa mult. Eu inteleg cazuri mai grave, dar asta …

Lasă un răspuns

