Aseară am participat la Sărbătoarea Unirii

Nu la Alba Iulia, nici la Bucureşti (unde e atîta lume derutată de rezultatele alegerilor mai curînd), nici în centrul Chişinăului (unde s-a dansat Hora Unirii), am fost invitat la o şcoală profesională din cartierul Buiucani. Ne-a rugat să contribuim la organizare un coleg al nostru, hydeparkist, tot el profesor acolo de ceva ani.

Am contactat mai multă lume, unii chiar au promis că vin, chit că nu avem cu ce să-i plătim sau motivăm decît, poate, cu o bere şi un reportaj pe acest sit. Pînă la urmă au venit doar cîţiva dintre băieţii la care m-am gîndit şi i-am contactat primii. No Shagga şi Latinii s-au cam dat la fund chiar pe ultima sută de metri.

Am pregătit premii de la Hyde Park, speram să putem face victorine pe teme istorice, pînă la urmă a ieşit o discuţie lălăită. După partea festiv-cîntată a plecat jumătate de sală, dar cei rămaşi s-au dovedit a fi nişte curioşi cu dramul necesar de curiozitate pentru a comunica.

S-ar putea să mai colaborăm cu ei, să vedem cum vor fi la discuţia despre drepturile omului.

Reportaj video

2 Răspunsuri

  1. Mă bucur că s-a sărbătorit Ziua Marii Uniri în mai multe locuri. Iar faptul că acești copilași țin la istoria poporului român denotă faptul că există speranță.

    Speranță de schimbare!

  2. Acum depinde cine şi pentru ce schimbare va folosi entuziasmul acestor tineri, pentru că ei, cel mai probabil, vor fi victime ale reformei ca se va transforma în nouă dictatură (liberală, social-democrată, creştin-populistă, etc)…

Lasă un răspuns

