Ministerul handicapaţilor eliberatori şi al mamelor cu copii din flori?

Am intrat azi întîmplător pe situl Ministerului Protecţiei Sociale, Familiei şi Copilului şi am descoperit că acesta, chiar din antet discriminează: vedem în poză cel mult o femeie din tocmai şase personaje cîte se pot număra grămadă.
Putem presupune că chipurile sunt reprezentative pentru categoriile sociale pentru care funcţionează aceastră structură guvernamentală, dar de ce tocmai doi copii par să fie bolnăviori, de ce singura persoană vîrstnică e bărbat cu epoleţi şi de ce nu găsim printre femei decît o mamă hrănitoare?

Cumva protecţia socială se adresează preponderent copiilor cu handicap, mamelor singure şi foştilor militari sau pseudoeliberatorilor?

.:EU:.

4 Răspunsuri

  1. De ce nu mergi la doamna Galina Balmoș și să o întrebi direct?!

  2. De ce nu mergi tu, să-i spui că io îi critic antetul de minister pe blogul meu fără să ajung la ea, la doamna ministru, s-o întreb direct?😉

  3. Pentru că ea mi-a fost profesoară de Limba Română și îmi confirma aceata mai mereu, și după ceva timp a devenit ministru la comuniști.

    Apoi nu am eu ce vb cu ea, și mai mult să merg și s-o întreb că iaka lui oleg îi rușine să vă adreseze o întrebare, cu toate că merge zi de zi la guvern și poate șterge cotul de mâneca Dstră.

    Tu ai scris tu mergi.

  4. Wow, o analiza foarte profunda. Din toate neajunsurile pe care le avem ai hotarit sa incepi cu fotografia de pe site. Interesant…

Lasă un răspuns

