Sunt cenzurat şi pe blogul lui Filat

Nu mă miră dar că la postul lui preferat de radio am început să fiu scos din emisie tocmai cînd am început să-l critic pe patronul lor din umbră.
Az am încercat să mă exprim pe blogul cu numele lui, dar am constatat că va trebui să aştept binecuvîntarea unui cerber sau cerberiţă:

Distincţie de vrednicie
La 13 decembrie 2008, Vlad Filat, Preşedintele Partidului Liberal Democrat din Moldova, a primit din partea Înaltpreasfinţitului Petru, Mitropolit al Basarabiei şi Exarh al Plaiuirilor o Distincţie de Vrednicie. Aceasta i-a fost înmînată ca semn de preţuire şi binecuvîntare pentru “rîvna şi dărnicia arătate faţă de Biserică”.

Data publicării: Monday, 15 December 2008, ora 16:09
Categoria: Filat.MD
Web feed: RSS 2.0

0 comentarii pentru “Distincţie de vrednicie”
O.Brega a scris: Comentariul d-stră va apărea după ce va fi acceptat de moderator.

20 December 2008, 12:45
Filat merge pe urmele lui Ştefan cel Mare. Dar tot pe acolo au trecut Roşca şi Voronin. Mie mi-ar fi ruşine!

O.Brega a scris: Comentariul d-stră va apărea după ce va fi acceptat de moderator.

20 December 2008, 12:46
Pentru că moderaţi comentariile pe acest blog, acum îl scriu pe ultimul.
Mă exprim numai acolo unde sunt tratat cu încredere, am respectată de către gazde prezumţia bunei intenţii şi a nevinovăţiei.

7 Răspunsuri

  1. Mă mir că nu ai înţeles de la bun început. E un politician ca oricare altul. Asta e esenţa lor…

  2. Nici nu-mi făceam iluzii, dar a declarat că e altfel decît Voronin, Roşca, Chirtoacă.
    Diferă doar la culoare, suglă şi numele partidului!

  3. totul e cenzurat, eu am scris pe blogul lui nastase, am fost cenzurat,pe blogul lui becali, cenzurat etc Asa-i, adevarul doare.

  4. Oleg, asta deja este regula, blogul lui Filat este foarte bine cenzurat. Asta este omul care ne vorbea la inceput despre transparenta si pe care mai mai sa-l cred. Este un manipulator ordinar. Primul deputat si politician care si-a facut blog si acela a permis sa aiba un blog compromis. Cred ca prin acest gest vrea sa compromita toata elita politica care va dori sa apara in mediul virutal. Mai poate aduce el schimbarea elitei politice? Cred ca NU!

  5. Da….ce sa zic. Cenzurat asta-i ieftin. Ce vrei tu de la un vai de capul lui. Mie imi place sa descoper oamenii dupa privire si expresia fetii. Uitativa la Filat. El cind vorbeste se simte parca ar avea remuscari. Adica daca ia-i zice tsibi sau marsh de aici. El are o usa de rezerva, prin care ar stergi-o si sar face, pe o prioada oarecare, un cuminte. Dar, inca odata, dupa expresia lui el doar astepat acel moment, ca sa-i zica CINEVA acele cuvinte. El singur nu-i bucuros in ce so bagat. Mai ales ca o putut sa amageasca si pe altii alti Godea si restul copiilor politici. Subalternii lui nici macar nu stiu pentru ce is cu el si care-i cauze. (de fapt ce fel de cauza, asta acum nu mia conteaza. Principalul ca kapika vini, da de undi si cum – NOU nu ne PASA). Uite asa. Si ca sase tina acest imperiut fals tre sa se purceada la masuri de aparare, ca: cenzurica, minciunica, linsaturica cu limbuta umezite de acasa si restul mijloacelor primitive. Una este solutia: ii ei de git, ii stringi la perete si le zici- „Kapetsu patsanul! Gata cu prostia, mars la sapa”. Sa vezi cum te alegi cu o pata de pishat si ei vor dispare, dar nu pe mult timp. Din pacate!

  6. Asadar, comentul meu n-a aparut nici dupa doua saptamini, raminele-ar de cap de cenzurosi! Sa se ia de mina cu Vocea Basarabiei, EUtv, Antena C si alte medii de propaganda!

  7. Oleg, referitor la cenzurarea pe blogul sau dl Filat spune: „Apeciez faptul ca sunteti interesat de blogul meu politic. Da, intr-adevar, o parte dintre comentariile dvs. au fost dezaprobate sau sterse. Dar dupa cum stiti si dvs. un blog personal (chiar daca si este politic) nu e un forum ci mai degraba un jurnal personal.”

    Poate sa-i dam crezare ca filat.md este mai degraba jurnal personal decit blog, pentru textele pe care le publica oricum nu le scrie el.

Lasă un răspuns

