M-am auzit scandînd pe fundalul unei piese hip-hop


Azi am filmat protestul zgomotos mai mult ca reporter, chit că băiatul de la Info-Prim m-a citat cu unul dintre liderii HP, totuşi n-am scandat chiar nimic şi nici n-am fluierat ca toată lumea.
Dar seara mă aud pe web strigînd că „vreau să mă exprim şi nu mă lasă” pe fundalul unei piese foarte noi „Protest” de la cei care se prezintă Cenaclu şi au cîntat la decernarea merelor de cristal ale clubului moldovenesc de presă, lăsînd nedumeriţi pe mulţi dintre cei aflaţi în sală.
De altfel, cam tot aşa au reacţionat cei din breasla gazetărească şi la ultimele mele proteste: cînd am stat două săptămîni cu foame în preajma ambasadei române şi deci a casei presei (în septembrie 2008), şi cînd am scandat în faţa unora sau sub geamurile altora pe 30 aprilie anul curent.
M-a bucurat cîntecelul, chiar dacă ne-a folosit cam excesiv, e mault mai bun, mai cantabil şi acultabil decît urătura liderilor de ong, care au protestat azi, şi mai bun decît alte cîtecele „revoltate”…

2 Răspunsuri

  1. Te admir pentru tot curajul tau

  2. Va salut! piesa este semnata de catre Trupa ASSAULT`CREW, nu de catre CENACLU… piesa a fost postata pe site-ul lor pentru audienta…

    Ne cerem scuze pentru folosirea vocii lui O.Brega in excesivitate.. faza era ca sa ajunga realul la urechile ascultatorului, am dorit sa accentuam problema…
    cu mult respect la revedere!

Lasă un răspuns

