Am ajuns şi aşa zile!


Ca un poliţist, fie şi mahăr mare în MAI să mă trimită la baie, să merg să mă spăl „înainte de sărbători”, iar altul, grangur mai mic, să mă îndemne să nu uit!
Priviţi filmul de mai sus, e parte din ce s-a întîmplat pe 25 decembrie, văzut de colegul meu, Vasile Costiuc. La secunda 40 se aude Rodion Budeanu cu „nu uita!”, iar la minutul 34,30, Petru Corduneanu îmi zice: „du-te băi şi te spală înainte de sărbători!”
Această situaţie e simptomatică pentru societatea noastră, un civil cu epoleţi pe sub haine nu poate să zică altui civil, dar cu camera pe umăr şi ecuson de jurnalist astfel de spuse decît dacă îl dispreţuieşte şi desconsideră, dacă vrea să-l înfricoşeze şi reducă la tăcere, dacă vrea să-l facă să plece.
Legat cu ce-am mai văzut recent că li se întîmplă altora, constat că acesta nu e comportament de poliţie, ci de miliţie sovietic-totalitară, de mafie, de kkk!

Lasă un răspuns

