Dorin, primarul m-a dus de nas!

Nu-mi amintesc dacă am votat pentru el (se pare că atunci am făcut un prim exerciţiu de vot contra tuturor prin ştampiarea tuturor candidaţilor din buletinul de vot), dar după ce am ieşit de la urne l-am întîlnit în faţa clubului din sat, una din cele cîteva secţii de votare.Dorin Pîntea, ca şi Chirtoacă, are abia 30 de ani, dar m-a înduioşat atunci cu sinceritatea şi rîvna pe care o dovedea încercînd să facă schimbarea.

Merg rar acasă, la Pepeni, nu prea ştiu ce se întîmplă acolo. Dar de fiecare dată inventariez lista de canale tv transmisprin cablu.  Constat pe lună ce trece că dacă se fac schimbări – acestea sunt numai negative. Acum din noianul de canale disponibile la preţ – adevărat – acceptabil, nu găsesc decît cîteva posturi româneşti, şi acelea-s de peste Prut. Aşadar, primarul meu (care e proprietar sau acţionar la această întreprindere semilegală) nu mă ajută deloc să mă informez, cultiv, bine-dispun. Ba din contra, el contribuie la rusificarea şi manipularea mea prin media.

Să-i mai încredinţez io ceva acuma? Gata!

2 răspunsuri

  1. Păi presupun că, pe el personal, schimbarea nu l-a ocolit. Acum mai mult ca sigur că are un trai mai prosper, iar restul nu prea contează…

  2. Primar…..prost(simplu)…o fi visind si la un alt mandat…daca intr’acesta a izbutit totul…

Lasă un răspuns

