În sfîrşit – o ştire despre căderea unui avion şi toată lumea a supravieţuit!

Mă tem îngrozitor de înălţime şi de adîncimi. Se pare că mă simt bine pe la mijloc, pe linia de plutire. Cred că sunt un mediocru, dar nu vreau să mă schimb.
Mă tem să zbor cu avionul, mai ales cînd stau jos şi mă gîndesc la asta. Dar am avut clipe îngrozitoare şi în timpul zborului. Nu ştiu cît de des se întîmplă să cadă avioane şi să existe supravieţuitori, dar aud şi văd mereu ştiri sinistre, cu toată lumea carbonizată sau plutind pe apa mării.
Azi am citit o ştire şi eram sigur că va fi despre încă 150 de morţi, dar am constatat că se întîmplă şi minuni. Dacă aş fi fost printre ei, cred că aş fi fost singurul mort, care a crăpat de frică pînă jos😦

Totuşi această ştire m-a ajutat să scriu acest text şi mă va ajuta să zbor mai uşor pe viitor, dar nu-mi doresc astfel de călătorii.

10 Răspunsuri

  1. da, stirea e aproape incredibila.
    cat despre fobiile tale, las’ ca pana ajungi presedinte de tara se va practica teleportarea si vei scapa de cosmarul zborurilor cu avionul (inaltime). despre adancimi – va trebui sa eviti in continuare submarinele🙂

  2. e semn ca a venit Barack Obama😀
    nu mai mor americanii in avioane.

    oleg
    dupa statistica zborul cu avionul e mai sigur ca mersul cu masina;)

  3. oleg, stii ce-ti recomand…transportul biped…sigur si fara nici un risc!🙂

  4. Oleg, eu îți recomand să iei vesta de salvare încă de cum intri în avion. Poate îți va da măcar un pic de mai multă încredere…;)

  5. Vasgar, io deja mi-s preşedintele ţărişoarei mele – BregaLand. Acuma scot şi un ziar personal, ca orice dictator liberal respectabil. Practic deja teleportarea, în fiecare noapte mă tot mut în alte dimensiuni şi inspectez… Totuşi, vă aud a doua oră cu prezidenţiatul, ce fel de umor brazilian e ăsta şi, dacă sunteţi serios, ce-i cu ţara asta că nu ajunge să aibă un preşedinte mai acătării?
    Pavele, statisticile arhicunoscute îmi ies din cap în, lîngă sau sub avion. Obama încă n-a venit, poate ăsta e un cadou de sus cu ocazia plecării lui Buş?
    Oxana, încă n-ai citit ştiri despre persoane care mergeau grupuri sau solitare pe jos şi au fost accidentate mortal? Poţi să stai în pat şi să mori, nu doar de la cutremur şi nici de la avioane conduse de terorişti, ci şi de la căderea unui meteorit :p
    Mulţam tuturor pentru sfaturi, urări şi pentru că aţi intrat pe-aici!

  6. Oleg, am tot respectul pentru oamenii liberi…, asa ca mobileaza cu gust BregaLand-ul, fa din el un tinut atractiv, incat basarabenii sa abandoneze cusmele si cizmele sovietice si sa paseasca – optimisti, dornici de schimbare… – pe BregaLand.

    Tara asta va ajunge sa aiba un presedinte mai acatarii atunci cand vom avea mai multi oameni de valoare in toate domeniile (valoare profesionala si morala; ori mai simplu: valoare si bun-simt). Din pacate, nu avem asa ceva. E chiar o catastrofa. Suntem o tara de amatori, de fiinte aproximative, derutate si disperate – politicieni, ziaristi, profesori, manageri, scriitori, medici, studenti, chiar protestatari uneori… E o mare problema cu capul basarabeanului, acolo trebuie de umblat. Cu rabdare…..
    Cam atat…

  7. Oelg😀 … da nu-i mare minune , stii , daca cumva ti se intimpla sa zbori cu avionul , si la un moment dat nu mai auzi sunetul motoarelor , atunci roagate lui Dumnezeu ca pe undeva pe aproape sa se afle vre-un riu sau mare , ca vei avea cu mult mai multe sanse sa supravietuiesti , si daca tot iti place sa plutesti , pai aviuonul poate pluti pe apa timp de o ora pin a se scufunda , la aterizare fortata pe un loc uscat se poate intimpla ca sa se aprinda avionul .. si de aia sunt cele mai multe jertfe … iar la aterizare fortata pe apa .. acest risc nu exista , posibil doar sa te inneci , sau daca pilotul nu are staj , din cauza vitezei mari , la contactul cu apa avionul se poate face bucati .

  8. Am zburat si eu recent prima data cu avionul si stiu despre ce vorbesti. Cind esti in aer la o inaltime atit de mare si viata ta depinde de pilot si cine-mai-stie ce, senzatia e foarte neajutorata…
    Cel mai curajos sa crape de frica din 150 supravietuitori? Unde s-a vazut una ca asta?..dar am ris cu pofta.
    Bravo pentru design-ul mai atractiv din punct de vedere coloristic. Stiu ca tie nu-ti pasa de „zorzoane” dar eu chiar cred ca e mai bine asa.
    La mai mult si la mai mare! Ma refer la realizari..

  9. Ştii, mă-ntrebam: dar să fii într-un oraş unde zilnic zboară zeci de avioane şi elicoptere, majoritatea chiar foarte-foarte aproape de pământ, nu ţi-ar fi frică? Dacă ţi-ar fi, să ai grijă dacă vii prin Sibiu. Aici este „paradisul maşinilor zburătoare (la înălţimi mici)”.
    Şi totuşi, pentru ce atâta frică? Oricum vei muri…;)
    ‘neaţa!

  10. Nuş’, mă pot obişnui cu orice, dar acum am o teamă inexplicabilă, subconştientă. Ce să-mi fac!?

Lasă un răspuns

