Regret şi-mi pare rău…

Că azi n-am fost la nivelul aşteptărilor colegei mele-reporter, că i-am provocat pe sobrii gardieni, care nu ne permiteau să ne facem datoria de gazetari, aşa cum puteau să se desfăşoare cei de la Moldova 1, Radio Moldova, dar şi de la Pro TV. Trebuia se merg umil la ei, să le cer permisiunea, eventual să le amintesc că suntem toţi creştini, că e un eveniment unic şi să-i asigur că o să fim cuminţi, o să mergem aplecaţi şi că n-o să filmăm decît ce trebuie şi doar pe cine e voie.
Îmi pare rău că am îndrăznit să comentez pe Jurnal TV la reportajul filmat azi scandalos de prost, astfel că administraţia a fost nevoită să dispună ştergerea lui (sau poate că cei de la butoane au anticipat reacţia şi au salvat situaţia ingratului de mine).
Regret că v-am făcut zile fripte şi nu v-am permis să faceţi în linişte reportaje lacrimogene.

7 Răspunsuri

  1. cum ai comentat reportajul?

    ca poate gasim o explicatie prin care sa nu te simti „ingratului de mine” .. sau si mai bine putem citi adevarul pe Blogul tau.

  2. vin o cu o descriere mai ampla a celor intimplate

  3. Nici nu-mi amintesc, pentru că nu contează conţinutul. Dacă era ceva insultător, injurios, trebuia să se şteargă anumite cuvinte,e xpresii sau mesajul întreg, dar să fie făcută menţiunea asta de admini, ca la Unimedia. Dacă sunt alte motive, eu declar că e cenzură şi mă supăr tare.
    Cred că am comentat faptul că erau primii doi preşedinţi ai RM printre oameni, la coadă, dar că Voronin n-a venit deloc. Peste noapte aflu că spectacolul regizat de Lupu, Todercan, Papuc şi Panfil l-au inclus şi pe generalul îmbufnat, dar că acela a intrat pe din spate şi tot pe acolo a ieşit, ca un găinaţ. Tot peste noapte am aflat că chiar colega mea – jurnalistă, a comandat deletarea comentariului meu, iar altă colegă, de la butoane, studentă şi ea la gazetărie, a executat pe loc fără remuşcări. Deci, cum te cenzurează jurnalistu’, nu te interzice nici miliţia!

  4. Chiar sincer nu-mi place ce-ai filmat la funeralii, Oleg! ai cautat doar poze ale agentilor de paza si organizatorilor! Chiar a fost asa de important sa-i provoci in acea zi de doliu national?! Ca ei sunt cum sunt e problema lor …tu ar fi trebuit sa eviti publicarea filmarilor nerespectuoase! Imi pare rau ca te numesti jurnalist!!!

  5. Mă PIŞ pe aşa jurnalişti!!! Sincer, le respect mai mult pe gorilele de la MAI, comportamentul cărora e oarecum în firea lucrurilor în RM.
    Cred că jurnaliştii sunt unii din principalii vinovaţi de starea democraţiei în RM. Ţaţe, nu ziarişti! Mi-e SCÂRBĂ!!!

  6. Vasile, ai dreptate!
    ….

    de ce colega studenta ar trebui sa aiba remuscari?

    sau e din Hyde Park si a declarat loialitate initiativelor mult stradlnicului Brega (asta in sens direct si pozitiv)?

  7. Păi cam ar trebui s-o chinuie remuşcările, pentru că nu-l trădează pe Brega, ci principiile ziaristicii şi pe noi, consumatorii de presă, alegând să filmeze lacrimi şi smiorcăituri în locul poliţiştilor fioroşi care îngrădesc accesul la liberă informare, făcând jocul Puterii, al comuniştilor

Lasă un răspuns

