Cît de popular e patronul meu pe web?

De două ori l-am pomenit pe şeful meu în textele de pe acest blog şi de fiecare dată am avut sute de vizitatori, recorduri de trafic bătute numai cînd l-am pomenit pe Iurie Roşca (şi atunci datorită Unimediei, care mi-a preluat textul). Oare ce-i face să dea busna cu toţii încoace şi să tansmită altora adresa modestului meu blog? Poate faptul inedit că un angajat îşi critică angajatorul şi nu este dat afară din prima?
Acum pot să mă laud că angajatorul chiar m-a complimentat azi, la prima şedinţă din istoria postului tv, a zis că-s dus cu pluta şi diliu, iar pentru mine a fost ca o binecuvîntare pentru normali, mai ales că a admis că pe alocuri, în punctele esenţiale am dreptate. Trăiscă şi-nflorească şeful!
Mă întrebaţi poate de ce am băgat afişul de sus la acest mesaj? Pentru că m-aştept că şi de data asta vor veni mulţi gură-cască încoace, ca să vadă ce mai cîrtesc despre val-uri, şi n-aş fi io Brega dacă n-aş profita de acest aflux în interes dacă nu propriu şi personal, măcar de clan – ia vedeţi ce slogan frumos şi ce statistici demonstrează Ghenadie, fratele meu!

2 Răspunsuri

  1. deci val butnaru și roşca aduc trafic?😀

  2. Cam asta arată statisticile imparţiale :p cel puţin în cazul blogului meu…

Lasă un răspuns

