Dezamăgiţilor de mine şi de noi

am vazut niste materiale cu voi, cum incercati sa luptati cu birocratia. foarte curajos si totodata imposibil.sincer am ramas impresionata.dar totusi ce e cu acel cerb disgratios pe pagina ta ? te reprezinta? va vedeam prin prisma curaj eroi, dar ma intreb cat de seriosi sunteti ? oare nu va bagati in seama? nu stiu cam duplicitara imaginea brega. nu am mail.ce rusine.nu stiu cum pot citi raspunsul? dar cred ca pe cite daca gasesc ceva pentru lacry, va fi pt mine.sper ca nu vam jignut cu nimic , dar kiar vreau un raspuns desi nu stiu unde il voi gasi si nu sunt sigura ca va ajunge mes meu la destinatie. multi va admira, oare se marita atata sacrificiu? sigur ca fara oameni ca voi nu ar exista istorie.dar ma intreb cat de sinceri sunteti voi? ca din paginile personale am ramas cu asa o dezamagire, nivelul de cultura scazut se vede, si tare de tot irita.am o curiozitate? de ce nu propagati
eleganta si diplomatia? pe ceilalti lasatii asa cum sunt, dar voi detasativa de ei. e o asa o mahala in tot ce filmati si ce puneti pe net. nu cred ca nu cititi carti romanesti si nu va uitati la emisiuni romanesti daca luptati pt romanism, dar cizelativa. ca rusii nu se uita la voi iar romanii ?
nu va suparati dar mai aveti mult de crescut.poate gresesc si de aceea as vrea sa pot obtine un raspuns de la voi.cu stima
„. lacrimioara
În cartea de oaspeţi a fraţilor Brega (de pe un sit ancestral) am găsit acest şi alte mesaje, care intră cu frecvenţă de doar cîteva pe an, dar cam toate-s dezamăgiri.
oameni buni, ce să vă răspund? Poate dacă aţi fi avut aşteptări mai puţine de la mine, de la noi, v-am fi dezamăgit în mod sigur mai rar, mai puţin dureros.
Nu-mi cereţi să iau în serios lucrurile, să scot pozele cu canguri sau cu mine dezgolit, că n-o să fac asta. Nu sunt prea multe lucruri pe care să le regret, deci nici nu le-aş face altfel. Acceptaţi-mă(-ne) aşa cum sunt(-em)!
Sau faceţi abstracţie de existenţa şi activitatea noastră. Lumea e mare şi încăpătoare, e loc pentru toţi!

Un răspuns

  1. mulţumesc frumos pentru răspuns, că acceptaţi si criticile denotă inţelepciune.

    oricum sunt puţini ca voi care luptă până-n pânzele albe pentru ceva.

    păcat că se luptă cu morile de vânt.

    sigur că omul perfect nu există, fiecare are calităţi şi defecte.

    o zi bună.

Lasă un răspuns

