Acum îmi dau seama ce li s-a întîmplat fraţilor Mocanu

Probabil şi ei au nimerit victime ale unei înscenări regizate de specialişti cu epoleţi, aşa cum s-a întîmplat astăzi, cum mi s-a întîmplat mie pe 30 aprilie 2008, cum au mai fost cazuri.

3 Răspunsuri

  1. I-am spus asta unuia dintre ei, l-am văzut la geamul ambasadei, dinspre str. Bucureşti. A surîs trist (e cel mai sobru dintre Mocani). A zis că citeşte Ţuţea, i-am propus lecturi din Goma. N-a zis nimic. I-am dat un ziar Curaj.Net, a mulţumit. Apoi a apărut un gardian şi m-am îndepărtat de la geam.

  2. săracii … eu aş înnebuni să stau atîta timp în ambasada aia … defapt , e mai bine decît să mănînci bătaie în fiecare zi în puşcărie.

  3. E un fel de călugărie ciudată. Vor fi cei mai buni experţi-observatori ai activităţii diplomatice româneşti în RM :p

Lasă un răspuns

