Oleg Cernei ne întreabă ce părere avem despre lista AMN

I-am răspuns pe blogul lui, dar am copiat opinia mea la loc sigur şi pe blogul meu:
Oleg, nu cred că e foarte grav: dacă ajungeţi la guvernare tu o să fii cel puţin deputat, pentru că mulţi dintre primii 30 vor fi numiţi, poate, miniştri, apoi ambasadori, iar dacă veţi face iar figuraţie ca opoziţie, tot nu pierzi mare lucru, vei rămîne în CMC.
Cred că trebuie să faci campanie bună partidului şi să nu te mai alinţi acuma. După spectacol, eventual ca deputat, vei putea schimba ceva, chiar şi culoarea politică.
Acum mă bucur că ai început şi tu, ca mine altă dată, să notezi ce vezi şi auzi, să aduci publicului pentru discuţie, fără teama că vei fi numit securist, provocator sau altfel, cum mi-a fost dat să fiu etichetat chiar de tine acum 4-5 ani, cînd încercam să fiu activ şi principial în Consiliul Naţional al ONG-urilor.
Copiez acest comentariu şi pe blog la mine, ca să trimit încoace şi cititori ai mei şi, eventual, să se convingă că nu m-ai cenzurat nici acum, deci te-ai democratizat definitiv😉
Spor(t)!

10 Răspunsuri

  1. Pentru Oleg Brega,

    Vrei să spui că regele nu e gol.

    Nu te cred🙂

    Lupul părul schimbă, dar năravul ba.

    Oleg, acum e la modă să-ţi manifeşti democraţia de vitrină, şi

    Cernei nu e unicul „modnic”🙂

    Iar ţie personal CURAJ!!!

  2. În plus, abia acum observ, băiatul moderează comentariile, astfel că toată ziua nu apare niciunul, iar seara, cînd intră el sau adminul, apar toate odată, sau poate doar acele care i-au fost pe plac. deci avem motive să credem că mai şi cenzurează, că lasă pe pagină doar opiniile care îi convin.

  3. Oleg, vezi ca iam promis lui Darie ca pun comentariul la tine ca-i mai sigur ca va aparea postat. Cred ca nu te superi? Eu stiu ca tu nu esti suparacios.

    Spatiu de deszbateri publice si informatie selectata la ordinul lui Filat, care va pne bere din cind in cind si transfera bani la familiile din Rusia a unora de la Unimedia???? De ce pe Unimedia nu a fost nici o stire de pe http://www.ppcd.md, sau de pe http://www.euTV.md, acele scene cu Urechean, FILATic, hai undei pluritatea de informatii? Voi credeti ca o so duceti mult asa cu banii??? Trec alegirile si so dus cu lafaua voastra, cu imblatu pe a Bucuresti, cu imblatu pe la conferinte internationale, pe banii patronului…cariera ta de jurnalist e dusa ripii dupa alegeri, frate Tudor. O fi sunat el Oleska la voi, dar nu era cazul sa publici discutiile telefonice. Deci, sa inteleg ca tre sa se fereasca toti de a va telefona. De ce nu publici si dicutia cu Cozer, de aseara ora 12-10 ” Todor, vezi ca seful o dat comanda de un articol despre Cernei, eu il am gata in 1, 1-30, il bagi la feedul cu bloguri” ca straniu, dar acel articol e intrat in rubrica blogosfera exact in momentul publicarii. Deobicei, data publicarii de pe Unimeida difera ca cea a articolului publicat pe blogul cuiva. Si daca te uiti la codul sursa al paginei Unimeida se vede clar ca acest articol a fost setat de voi sa fie preluat de la Cozer…..Ce crezi ca noi nu stim de TCP/IP, suntem asa de prosti. Ca doar FEEDul de pe bloguri il legeti voi. Aici te-ai prins frate, si tu si toata gasca. Sper sa autorizezi acest post, ca oricum il bag la Brega. La Brega nu se pierde nimica. La SIS is baieti destepti frate!!!

    Merci Oleg

  4. Am primit o eraore la trimiterea comentariului. Mai incerc odata. Este vorba de discutia de pe blogul lui Darie. Iam promis ca postez si la tine comentariul, in caz ca el nu-l baga. La tine e cel mai sigur ca va aparea:

    Spatiu de deszbateri publice si informatie selectata la ordinul lui Filat, care va pne bere din cind in cind si transfera bani la familiile din Rusia a unora de la Unimedia???? De ce pe Unimedia nu a fost nici o stire de pe http://www.ppcd.md, sau de pe http://www.euTV.md, acele scene cu Urechean, FILATic, hai undei pluritatea de informatii? Voi credeti ca o so duceti mult asa cu banii??? Trec alegirile si so dus cu lafaua voastra, cu imblatu pe a Bucuresti, cu imblatu pe la conferinte internationale, pe banii patronului…cariera ta de jurnalist e dusa ripii dupa alegeri, frate Tudor. O fi sunat el Oleska la voi, dar nu era cazul sa publici discutiile telefonice. Deci, sa inteleg ca tre sa se fereasca toti de a va telefona. De ce nu publici si dicutia cu Cozer, de aseara ora 12-10 ” Todor, vezi ca seful o dat comanda de un articol despre Cernei, eu il am gata in 1, 1-30, il bagi la feedul cu bloguri” ca straniu, dar acel articol e intrat in rubrica blogosfera exact in momentul publicarii. Deobicei, data publicarii de pe Unimeida difera ca cea a articolului publicat pe blogul cuiva. Si daca te uiti la codul sursa al paginei Unimeida se vede clar ca acest articol a fost setat de voi sa fie preluat de la Cozer…..Ce crezi ca noi nu stim de TCP/IP, suntem asa de prosti. Ca doar FEEDul de pe bloguri il legeti voi. Aici te-ai prins frate, si tu si toata gasca. Sper sa autorizezi acest post, ca oricum il bag la Brega. La Brega nu se pierde nimica. La SIS is baieti destepti frate!!!

    Meci Oleg

  5. Văd că nu ţi-a apărut încă opinia pe blog la Darie, probabil ai scris prima dată cu porecla asta şi acum tre să aştepţi mila şi grija boierului, să te lase să vorbeşti…
    Mă bucur că vii cu încredere pe pagina mea, poţi conta şi pe Curaj.Net, doar că n-am înţeles de ce-ai pomenit SIS-ul şi unde te grăbeai că ai scăpat atîtea litere esenţiale, sau ai, ca mine, tastatura defectă?

  6. Ai dreptate, am citeva butoane ci trebu apasati mai tari si ma face s scap literi. Da, boeru nu se grabeste. Caci de fapt cred ca nui convine. Ci mojila da shalavi so strins pe unimedia. Eu mai digrabi as sfatui la toti sa vina pe curaj.net . de SIS am pomenit si eu sa-i sparii oleaca :-)))

  7. A, sa am pardon. Am inteles chestia cu SIS….nuuuu merge vorba ca tu esti SIS ul…ci informatia pe care am postato era de la… chipurle

  8. pentru Justice
    Nu mai da informatii false. Stiu ca iti place sa aiuresti foarte des. Numai prostii in capul tau. Totul a fost inscenat diferit. Cozer, e un pseudonim, si acel blog e tinut de Darie, personal. Darie are citeva din asa bloguri. Si cind vine comanda de vreun articol. Darie il baga la comanda si pe bani. Asa a fost cu acel articol despre Cernei. Osipova de la AMN ia dat lui Darie 400 de euro, ca sa scoata materialul cu Cimpoi, unde era ceva nepotrivit si sa faca un material contra Cernei, care sa fie postat 24 de ore, poate si mai mult. Asa se face platforma democratica la Unimeida. Si in consecinta ai sitrea celui mai bogat. Eu cred ca Curajul Bregilor e chear cel mai tare, plus ca serverul lor nu-i in Moldova, asa ca puteti scri ce vreiti si nu va temeti. Dar de SIS sa nu te anini si de telefoane – ai inteles Justice?

    pentru Brega

    Chiar interesant se vor sesiza acei de la Uni, dupa aceste descoperiri? Tu ce zici? Daca nu, ce ve-i face tu Oleg?

  9. inca o nota Osipov in AMN e printre primii 10 si o platit bani buni pentru asta. Acum el se teme de concurenti……ce mirsav.

  10. Eu cred că toate poveştile voastre nu pot fi probate, nu vi le asumaţi cu nume real, deci nu sunt credibile şi nu voi face nici un efort să le mediatizez dacă Darie nu vă va permite să comentaţi pe blogul lui.
    Evident, puteţi publca chiar acum orice părere pe curaj, dacă cineva o va considera greşită, calomnioasă, va putea să o comenteze, să publice o replică etc.
    În conflictul Darie-Cernei cred că ambii sunt deopotrivă de încuiaţi, şi unul şi altul cenzurează mesaje, deci manipulează informaţia pe care o scot la public.
    Cozer ştiu bine că există ca persoană reală, e chiar un băit activ, interesant, doar că-i partizan al altui partid decît AMN.

Lasă un răspuns

