CCA & TRM trag de timp în procesul nostru comun de judecată

I-am acţionat în judecată acum aproape un an pe Consiliul Coordonator al Audiovizualului şi Compania „TeleRadio Moldova” pentru că nu-mi răspund la petiţii şi admit încălcarea legii, violarea drepturilor mele de consumator de informaţii, prima instanţă (judecătoarea gavriliţă de la Curtea de Apel Chişinău) a tărăgănat examinarea o jumătate de an ca apoi să scoată o încheiere că nu e de competenţa lor sau că n-am respectat procedurile prealabile. Am contestat actul la CSJ şi, în noiembrie anul trecut Curtea Supremă a decis că am dreptate şi că plîngerea mea trebuie examinată în fond. Abia la mijlocul lui februarie am fost chemaţi la judecătorul Minciună, ca să constat că niciuna dintre părţile pîrîte nu sunt prezente cu reprezentanţi. Judecătorul (sau grefiera lui) pretinde că i-a anunţat pe to(n)ţi cu citaţie şi mă întreba dacă n-aş vrea să suport nişte cheltuieli. Am zis că şi aşa plătesc nemeritat de mult cu impozite acele două instituţii publice contraproductive sau chiar nocive pentru societate, de aceea n-am chef să mai cotizez suplimentar.
El a dispus să fie citaţi cu scrisoare recomandată şi a fixat o nouă şedinţă pentru 27 februarie, ora 11,30.
Să vedem dacă şi atunci voi fi singur.
Pentru orice eventualitate, voi scrie la CCA o nouă petiţie despre publicitatea mascată la compania propagandistică de stat, poate astfel le amintesc suplimentar de existenţa mea şi de obligaţiile lor faţă de mine, consumatorul activ de informaţie.

Un răspuns

  1. Good luck!!!!!!!!! sper sa ti se faca dreptate🙂

Lasă un răspuns

