Listele electorale ale tuturor partidelor

Dacă vă interesează cele peste o mie de nume înscrise pe liste şi acceptate de CEC ca fiind concurenţi electorali intraţi pe blogul nou absolubil să vedeţi cum le-a adunat şi ordonat gazda grijuliu.
S-ar putea să nu fie lista completă, încă mai sunt posibile mici modificări de poziţie, retrageri de pe listă, completarea ei cu alte nume de partide, mai ales – fantomă, vreun nume-două de candidaţi independenţi.
Io nu sunt sigur că voi vota şi nici n-am decis încă pe cine să aleg, dar m-am bucurat să găsesc această sursă şi m-am enervat să aflu că deja nu mai pot să-mi anunţ intenţia de vot la Chişinău.

3 răspunsuri

  1. cred ca pot fi numarati pe degetele de la o mana acei care au reusit sa-si anunte intentia de a vota la Chisinau :((( cum ramane cu cei cateva mii care n-au stiut/reusit sa scrie acea declaratie la pretura/primarie ???

  2. Vor merge să-şi vadă rudele acolo unde au drept de vot :p
    Eventual să le mai spună pentru cine să voteze, că mă întreabă de pe acum nu doar neamuri inculte, ci şi foşti profesori ai mei de facultate! 😮

  3. for elfs’ sake, acum aflu ca ai facut reclama blogului absolubil. thanks a lot, man! Eu intre timp am scos listele si am scris sa le caute pe curaj 😀

Lasă un răspuns

