Am răbufnit şi le-am spus-o


Era luni, la Ministerul Justiţiei, unde s-a convocat la o masă rotundă cu ombudsmani, procurori, poliţişti, ong-işti, miniştri şi deputaţi. Eu eram ca jurnalist, dar am răbufnit şi le-am spus-o, Ghenadie, fratele meu m-a filmat.
Mai jos aveţi cam tot ce am filmat eu în acea zi la MinJust:

10 Răspunsuri

  1. bravo Oleg )))
    totusi la adresa lui Corduneanu, trebuia ceva mai dur😉

  2. hehehe, bravo;)

  3. Cica „Am rabufnit….” , Oleg, te stiu de baiat istet si destept, recunoaste, ca ai pus asta la cale cu fratele tau:). Nu te acuz. Bravo tie.

  4. Da, omule, recunosc, am vorbit cu ombudsmanii să vorbească cu MinJust-ul, să convoace adunarea, unde să dăm busna ambii Bregi ca să le-o facem😉
    Curat conjuraţie!

  5. foarte frumos dar ai grija de tine.

  6. bravo!!! ai mers cu lectsiile pregatite!!! mi-a placut mult cum ai vorbit.

  7. Sincer să fiu,nu cred că îi trăgeam un discurs atît de cursiv .BRAVO!!

  8. Incredibil de coerent şi cursiv discurs. Bravo.

  9. tot respectul meu, sinteti BRAVO OLEG. Succes

  10. Oleg,
    buna, este prima data cind iti scriu. sunt o colega de facultate si sunt mindra ca ai un comportament rafinat si ca esti in tara unde din rasputeri lupti pentru dreptate si democratie. iti multumesc si din partea celor care din pacate au plecat din tara pe alte continente. fii tare si ai grija de tine pentru ca sistemul de la chsiinau comunist si putred, condusi de niste oameni incapabili, care nu sunt cababili nici macar sa-si ameleoreze cunostintele atunci cind se exprima public nu iti vor da pace .sunt ingrijorata si totodata mindra ca tinerii vor o schimbare. Da-mi un semn . cu respect silvia

Lasă un răspuns

