Aşadar, de ce le – io pe ele -, într-un fel, iubesc?

spuneam mai ieri că am fost întrebat de ce iubesc femeile şi rugat să răspund public. Pentru că subiectul de maxim interes şi de stringentă actualitate (a sosit primăvara, vine 8 martie!), deoarece la sondajul meu majoritatea participanţilor mi-au cerut să mă implic, am jurat azi colegei că voi scrie în al doisprezecelea ceas textul promis.

Am fost întrebat de ce iubesc femeile…

De ce să nu? E plăcut, distractiv, antrenant, legal, acceptat şi chiar încurajat de gura lumii.

O să ziceţi că mă refer la iubitul popular, cîntat de folclorul nereligios, şi o să recunosc că da, la altfel de iubire nu mă pricep, nici nu o caut.

Ai mei nu prea mi-au vorbit despre iubit ca sentiment, iar despre dragostea carnală nu am discutat în casă chiar deloc. Şi în şcoală mi s-a spus puţin sau indecis: versiunile vulgare, vehiculate printre colegi mi se păreau inacceptabile, modelele romantice, descrise la orele de literatură erau pentru mine intangibile.

Aşadar, din cei şapte ani de-acasă şi încă de trei ori pe-atît la şcolile de tot felul am rămas inocent, imaculat. Caut şi azi să aflu cum e făcută lumea, de ce unele fiinţe sunt de două sexe, şi cum de oamenii se nasc, cam în proporţie egală, fie bărbaţi, fie femei?

Scotocind după răspunsuri pentru întrebările acestea esenţiale, am descoperit probleme noi, pe care nici nu le bănuiam. Am constatat că împărţirea pe genuri e un mit aproximativ şi că sunt pe lume femei mai bărbate ca mine, bărbaţi mai efeminaţi decît femeile care mă atrag. Că nu toţi bărbaţii vor să se atingă în aceeaşi măsură de femei, şi că femeile sunt iubăreţe într-un sens foarte larg al cuvîntului. Am constatat că diferenţele între genuri nu sunt doar anatomice, dar că acestea sunt totuşi incomparabile cu asemănările dintre bărbat şi femeie, care îi fac egali. Că diferenţele au fost speculate conştient sau involuntar pînă au rodit discriminări, neînţelegeri dureroase, chiar şi un război cronic al sexelor.

Şi întrebarea din titlu pare să fie rod al tradiţiei şi culturii – iubirea e firească, aproape obligatorie, şi pentru mine a sunat a provocare – tocmai eu, anume despre dragoste şi strict pentru femei?!

Iubesc şi eu ce pot şi cum pot, fără să numesc asta în vreun fel. Altceva nu prea ştiu să fac. Folosesc la iubit capul (cu tot cu nas, limbă şi buze), mîinile şi alte membre inferioare, pentru că inima, ficatul şi rărunchii au alte funcţii. Cercetez cu drag orice exemplar îmi iese în cale şi mă minunez ades: ce lucruri năstruşnice ştim să facem şi să spunem la adresa lor, învăţaţi chiar de femei! 

8 Răspunsuri

  1. Ai tot analizat si constatat, si tot nu ai raspuns concret DE CE iubesti femeile. Ce iti era greu sa spui simplu ca esti heterosexual?🙂

  2. Oleg raspunde te rog , esti heterosexual , homosexual sau bisexual ?????? Ca nu prea pricep din vorbele tale )))

  3. Pentru că ai răspuns sincer şi fără dulcegării, nu vei fi înţeles. Lor le place să vorbeşti în maniera acelor actoraşi patetici care în realitate sunt dezgustaţi de corpul femeii, dar au învăţat să joace teatru pasiunii. De altfel, un iubăreţ experimentat va evita să vorbească prea poetic despre instinctul sexual. Se va bucura doar de plăcerile cărnii, fără prea multe figuri de stil…

  4. OLeg, de ce nu iubeşti femeile?

  5. Sanda, fiindca Oleg iubeste barbatii .

  6. Cred ca Oleg singur ar trebui sa raspunda la intrebarea asta.

  7. Prostii…..

  8. domnilor si doamnelor ve raspund eu.

    multi oameni nu iubesc femeile educate in dictatura pentruca rusii si ortodoxia au sugrumat brutal femeile din uniunea sovietica .

    cine mai vrea o bufnita comunista stalinista ortodoxa ?

    numai betivanii ,comunistii stalinistii,democratii nu !

    am sa mor fara barbat aici in iad,ca putini sunt democrati,iar genocidul practicat de betivanii comunisti si stalinisti pe mamuke noastre e ramasa istorie scrisa,marturii care explica exhaustiv radacinele actuale femenine[intentitare] a Basarabencilor din R- Moldovi.

Lasă un răspuns

