Şi totuşi se schimbă, europenizarea măsii!

Aseară (de fapt, alaltăseară, că deja e a doua oră din poimîine ;-)) am fost uimit să asist şi particip activ la o întrunire cu cîţiva colegi de asociaţie (de instruire şi informare europeană, AIIE), la care comportamentul lor a depăşit orice aşteptare a mea: mi-au acultat obiecţiile şi au ţinut cont de sugestiile mele mai vechi, legate de buna funcţionare a organizaţiei. S-a votat propunerile mele de modificare a statutului pentru optimizarea lui şi re-oficializarea la MinJust.
Iar culmea schimbării a fost cînd doi, dacă nu chiar toţi trei membri ai consiliului de administraţie s-au autopropus în funcţii, şi după aceea confirmaţi prin vot. Eu am rămas revizor şi cîrcotaş de servici în acel ong, la fondarea căruia am participat activ şi de care îmi pasă, dar care intrase parcă în hibernare.
Acum, încîntat de acest elan, am promis să încerc pe cont propriu, ca proiect individual, să reanimez pagina web a organizaţiei , eventual s-o fac interactivă, populară.
Oare pe cine mai interesează europenizarea ca dezbatere, ca proces de instruire şi predare?

Un răspuns

  1. […] fast şi concerte de autorităţi, dar cu frică şi neîncredere de populaţia activă, informată.M-am angajat să-l creez în urma unei discuţii cu colegii formatori europeni, acum sper să pot reveni aici cît mai des, […]

Lasă un răspuns

