A. Doga, preşedintele Curţii de Apel Chişinău mi-a interzis accesul

Nu chiar el, şi nu chiar fizic, accesul la procesul de judecată care mă interesa, dar el strîmba din nas a nemulţumire şi flutura din cap a supărare cînd eu filmam pronunţarea unei decizii, în aşteptare fiind să aud şi hotărîrea instanţei în privinţa mea.
Cel care mi-a interzis de fapt primul să filmez a fost judecătorul Pruteanu, el chiar m-a avertizat că aş putea fi amendat. N-am stat să mai negociez cu ei, am oprit camera. Dar vă propun să priviţi ce-am reuşit să prind, ca să observaţi reacţiile speriatelor grefiere şi gesturile indecise ale lui doagă-cenzorul.
Oare cît înseamnă pentru ei şi pentru toată justiţia moldavă dreptul meu de acces la informaţie şi cît în seamnă pentru un judecător meseria de jurnalist, cineast, documentarist?

Un răspuns

  1. mda, se jenează, mama lor

Lasă un răspuns

