Azi m-au uimit plăcut doi oameni importanţi

Primul, e un judecător de la Centru, care a vorbit atît de frumos, coerent, plăcut. Se consulta cu noi, părţile în proces, nu cerea să ne ridicăîm, să respectăm ritualurile umilitoare, deranjante. Vorbea clar, interesant gramatic, dar şi logic, totodată argumentat juridic, nu-mi credeam ochilor şi-mi venea să mă pişc, să verific dacă nu cumva visez (de cînd CEDO s-a pronunţat în trei cazuri ale noastre şi acum suntem în suspans pînă pe 31, cînd vom afla şi conţinutul deciziilor, visez ades instanţe, judecători şi grefiere).
Apoi m-a surprins plăcut o femeie, pe care am auzit-o de cel puţin dar nu mai mult de două ori, reprezenta un partid obscur, conservator la dezbaterile radiofonice, dar care avea un discurs atît de convingător, neaşteptat de documentat şi informat în teme pe care eu nu le cunosc decît superifical. N-aş vota pentru ea, decît dacă aş constata că are în primii cinci-şapte de pe liste oameni la fel de carismatici, chiar dacă necunoscuţi pînă acum. Dar mă cam îndoiesc despre asta şi, deci, e foarte probabil să nu treacă nici psihologicul prag de un procent, pe care îl tot cer eu ca fiind unul democratic, firesc pentru un parlament de 101 de aleşi.
În final, îmi exprim tardiv admiraţia pentru dna Eugenia Duca. Am descoperit-o recent şi încă nu pot să cred că e reală, adevărată, vie…

2 Răspunsuri

  1. Oleg, de ce in text vorbesti despre 3 oameni, dar in titlu spui doi?

    Si pe mine m-a impresionat Natalia Nirca:

    http://luchianiuc.com/blog/2009/03/11/dezbateri-electorale-2009-natalia-nirca-pc-vs-gheorghe-sima-umpr/

  2. Mulţam pentru link, văd că Nirca e şi arătoasă, nu doar spectaculoasă la vorbă. S-ar putea să aibă o carieră fulminată, poate chiar în politică. Ore unde a fost, ce-a făcut pînă acum?
    Io am fost ieri impresionat de doi, mi-am amintit de madam Duca în timp ce priveam interviul, dar ea m-a uimit mai demult, de asta n-a intrat la număr, că aşa trebuia să scriu 12 sau 22 :p

Lasă un răspuns

