Petrenco mă uimesc plăcut şi dezamăgesc

N-am greşit titlul, mă refer la cel puţin doi candidaţi cu acest nume: la istoricul Petrencu, care încearcă să facă mai nou chiar el istoria locală, dar a avut imprudenţa într-o declaraţie de presă recentă să numească „popor moldovean” populaţia acestui stat unde e nominalizat de partidul lui la funcţia de preşedinte. Asta m-a dezamăgit, dra n-o să mă facă să renunţ la a vota pentru ei, dacă ajung la secţia de votare unde ar trebui să mă accepte măcar pe listele suplimentare, la mine în sat.
Alt Petrenko, actualul deputat comunist, la o întîlnire electorală chinuită cu angajaţii Editurii de stat „Universul”, mi-a luat apărarea în mod suprinzător, cînd directorul, un grăsan limitat vroia să mă scoată afară. Asta m-a bucurat, dar nu mă va face să votez pentru ei, chiar dacă am convingeri de stînga.

4 Răspunsuri

  1. Greu cu gramatica :))

  2. Virgulele cred ca l-a invatat Costin cum trebuie sa le puna.😀

    Asa deci votezi MAE; undeva citeam intr-un comentariu scris de Femeia Verde ca ai ceva simpatii fata de dna Pavlicenco si chiar ai luat o cuvintare in sustinerea ei la o dezbatere publica organziata in scuar. Nu stiu pe cit e de adevarat, dar imi amintesc ca MAE sustinea intr-o conferinta de presa inca la inceput ca sunt sustinuti de mai multe ONG-uri. S-ar putea intimpla ca printre ele sa fi fost si HP. Apropo, Ghena a facut campanie pentru PLDM, dar la urma a facut-o varza pentru ca a indemnat alegatorii sa voteze si PL, si AMN. Cred ca nu a procedat corect. Ar fi putut spune ca are un mesaj din partea dnei Cusnir pentru toti simpatizantii si potentialii alegatori ai ei pe care sa-i indemne din numele ei sa voteze pentru PLDM, pentru ca asa a decis ea intrucit programul acestui partid contine o mare parte din programul sau electoral.

  3. Of, socolenco, socolenco🙂

    Vreau sa vad si eu comentariul pe care l-am facut. Cu toate „ciudateniile” sale il plac pe Brega si nu stiu daca l-as fi suparat intr-atit…

    apropo Oleg, buna gluma de 1 aprilie, mi-a placut, ai mai spus-o destul de filozofic: stinga, dreapta… Unii cred ca te-au crezut🙂

    Succese!

  4. Tratez cu umor lucrurile în viaţă, astfel că nu mai am nevoie şi de acest 1 aprilie. Aşadar, ce-am scris mai sus e valabil şi pînă la şi după acea dată, nu glumesc!
    Dar o să mă joc cu votul meu pentru că n-are prea mare importanţă

Lasă un răspuns

