Am fost iar verificat de poliţie

De data asta era un echipaj de poliţie în faţa farmaciei de la Univ. Creangă. Am intrat cu treabă-fără treabă, dar la ieşire băieţii în verde peste negru ne-au aşteptat: a ieşit unul din maşină, şi-a dus mîna la tămplă şi ne zis ceva ininteligibil. Vorbeam la telefon cu un frate de la Bucureşti şi i-am spus că poliţia m-a oprit. Am scos buletinul şi i l-am întins, evitînd prezervativul şi paşaportul românesc, care au apărut primele din buzunarul de la piept, aşa cît a putut şi gradatul să le vadă. Dar probabil nu era foarte inteligent, avea pe mînă incripţia „Scut”, în rest: nici nume, nici legitimaţie, insignă de poliţist cu număr. Nici io n-am îndrăznit să-l întreb cine e şi ce vrea. A cerut şi actele prietenei. Fata mi-a zis apoi că s-a speriat foarte tare, dar nu părea atunci, în schimb miliţianul tremura în mod inexplicabil. Cumva e printre cei ameninţaţi cu bătaia, degradarea, încarcerarea dacă nu execută ordinele, e cumva un puşti care a aflat de la badea sau mama că nu e bine ceea ce face el la servici, ori poate e dintre cei care bat conştient pe la comisariate sau pe unde prind o umbră şi un tînăr rebel, şi acum tremura de oboseală şi supralicitare?
După ce le-a răsucit pe ambele părţi, ne-a înmînat actele şi ne-a urat drum bun!
Am plecat uşuraţi fără să privim în urmă. E un Paşte pe care îl serbăm frenetic ambii, fără a fi credincioşi…
Încă în viaţă, încă la libertate dar neliberi!

17 Răspunsuri

  1. Deci nu esti homosexual !!! M-ai bucurat !!! Deja imi faceam griji mai Brega !!!

  2. eu-le, deci eşti anonym, da’ te dai tare curajos.
    Sunt ateu hetero, deocamdat’….

  3. Frumos spus: „Încă în viaţă, încă la libertate dar neliberi!”

  4. Eu sunt homo, e vreo problemă? Vă rog chiar să mă felicitaţi!

    PS. Am răsuflat uşurat. Credeam deja că au mai efectuat o percheziţie….

  5. Oleg nu sunt Anonim !! La moment nick-ul meu este Eu , eu nu te-am atacat !!! Eu chiar credeam la un moment ca esti homosexual, dintr-un articol de pe blogul tau ! Si sincer ma bucur ca NU esti !!!

    P.S. Lupusoru nu e nici o problema . Si chiar te felicit ca ai curaj !

  6. Eule sau Eo, de ce te-ar deranja să-mi placă bărbaţii, şi ce legătură are preferinţa mea sexuală cu teroarea instaurată în RM şi microfericirea mea de a fi supravieţuit unei întîlniri cu miliţia?

  7. Haha !!! Nu ma deranjeaza prea mult , dar nu prea ii suport pe
    ** homolai ** . Din vorbele tale , nu ar trebui sa ma deranjeze nici pedofilii si nici zoofilii ???

    In RM teroarea e instaurata de vreo 20 de ani.

    P.S. Lupusorule nu bagi si tu un post cu spume la gura ??? ))))

  8. Eu cred ca esti mai liber decat noi toti, mai ales dupa zilele acestea!!!

  9. De ce te-as injura, numindu-te vac sau vaca, cand pot sa te indemn sa citesti ceva placut sufletului:
    http://enervant.wordpress.com/2009/04/19/sunt-homo-si-mi-place

  10. Eule (ca o Ea n-ar vorbi atit de scirbos si dispretuitor), ar trebui sa recunosti ca fie prezinti semne de retardare (ca nu poti intelege care e diferenta intre un/o homo si pedo/zoofili), fie esti tendentios si faci comparatia asta ca sa-ti justifici dezgustul indus, anormal.
    De ce trebuie sa suporti faptul ca unii barbati se iubesc tot cu barbati, si unele femei tot cu femei? Te simti atit de implicat in asta? Poate incerci sa fii indiferent, sa nu te uiti in curtea altora, sa ai grija de tine cel mult, eventual si de viata publica, in care suntem implicati in masura aproximativ egala.
    Eu reclamam mai sus teroarea instaurata de dictatorul Voronin si clica lui mafiota, iar tu ma linistesti ca asta e pentru doua decenii doar, ce te face sa crezi ca peste 20 de ani caracatita va da ortul popii?

  11. Barack O’Brega , in primul rind eu am vorbit frumos cu matale ))) In al doilea rind de ce vrei sa imi impui ideia ca e normal sa se iubeasca 2 barbati ??? Pai daca tu crezi ca e normal asa ceva , pai altul va spune ca ii normal sa iubesti o capra !!! Mii scarba …

    P.S. In legatura cu Voronin , acest dictatori nu mai are mult sa isi bata joc de popor…

  12. Anonimule indaratnic, deci nu intelegi care e diferenta intre o capra, un copil si un matur, liber sa se iubeasca cum si cu cine vrea? Tu daca ai par cret, ochi albastri sau o alunica pe nas, deci esti altfel decit majoritatea, trebuie sa te declaram anormal? Poate esti de la militie si intelegi mai greu?
    Ma tem ca dictatorului de Voronin ii e foarte usor sa manipuleze asa turma…

  13. Ma faci sa rad !!! Cica de la militie !!! Astia de la militie , mai nou stau pe bloguri . odata cu revolutia de pe net )))) Deci cum am inteles Moldova e o turma de vreo 3 000 000 de capete )))) hehe

  14. Gata cu aberatiile . Brega vreau sa aud parerea unu jurnalist , cineva din opozitie va trada la alegerea presedintelui? Sau vor fi alegeri anticipate ?

  15. Eu am auzit ca exista si girafe sau maimute care practica sexul intre specimenele de acelas sex. Desigur, acesta este un foarte mare scandal pentru celelalte girafe sau maimute, si un subiect deosebit de important,si foarte mare de discutie, indiferent de oricare alte probleme fundamentale care se gasesc in societatea girafelor sau a maimutelor.

  16. esti tanar, esti viu, …… lupta trebuie sa continue !!!!

  17. Niciodata n-am s-ai inteleg pe oameni cu toate ca fac si eu parte din specia data (homo nesapiens). Ca-n proverbul ala satul arde dar baba se piaptana. Cineva sta undeva inchisi prin beciuri comuniste cineva e hartuit din toate partile cineva e mort deja dar altcineva, vedeti Dvs, e ingrijorat de orintatia sexuala a lui Brega. De fapt d-le Brega puteti fi felicitati caci dilema daca esti sau nu homo chintareste la fel de mult ca tema: mini-Revolutia din Moldova. N-o lua in nume de rau ca din partea mea ai putea fi si impotent(numai nu zoofil sau pedofil caci nici capra n-ar fi prea incintata si Doamne fereste nici copii). Deci fara sa tin cont cu cine va veti culca la noapte eu va urez sa aveti curaj cum ati mei avut si sa fiti mai liber decit sunteti.
    Sarbatori Fericite!

Lasă un răspuns

