Oare cei trei morti erau si ei in PMAN, apar oare in imagini?

Am filmat asta dupa miezul noptii, dupa ziua cind au fost devastate presedintia si parlamentul, cind au inceput represaliile singeroase.
Oare din ce am filmat si pus pe post a doua zi citi pot fi recunoscuti ca victime ale politiei, cine oare provoca dezoldinea si n-a fost ridicat? Sunt oare printre ei si cei trei morti cunoscuti pina la data asta si deja ingropati in saptamina pastelui?

3 Răspunsuri

  1. Sigur ca erau acolo !!! Unul parca a fost adus mort la spital intr-o masina NIVA alba , eu vad 2 acolo !!! Pacat de acei tineri …

  2. Dl Brega,

    am imagini din interiorul Parlamentului cand se devasta. Acolo, la un moment se vede foarte clar si aproape in prim plan – prima jertfa. Mi se pare bizar acest fapt, pentru ca in presa se scria ca acest om nu a venit in piata decat seara.

    Daca va intereseaza, raspundeti aici.

    • Sigur ma si ne intereseaza, orice informatie suplimentara, care ar ajuta la elucidarea tenebroaselor intimplari ne sunt nesare. Te rog sa le publici undeva sau ni le incredintezi pentru asta.

Lasă un răspuns

