Azi am asistat şi vorbit la o întrunire cu europarlamentari

Era ora 15, cînd am mers la Leogrand, în sala Begonia, să duc unei colege nişte DVD-uri cu imagini solicitate pentru emisarii străini. Am văzut că nu e o discuţie privată, ci un fel de masă rotundă, la care participau mai mulţi deputaţi în Parlamentul UE şi reprezentanţi ai presei moldoveneşti. Erau chiar responsabili de la Moldova 1, Omega şi N4!
Se vorbea englezeşte şi, se pare, mulţi dintre cei prezenţi au înţeles doar aproximativ ce s-a discutat. Unii, care au fost solicitaţi sau au vrut neapărat să vorbească, au trebuit să aştepte traducerea aproximativă, sau încercau fără succes să vorbească ruseşte, franţuzeşte.
Am cuvîntat şi eu printre ultimii şi le-am zis că audiovizualul moldovenesc plătit din banii noştri nu va ajunge niciodată public, pentru că oamenii care lucrează acolo au mentalitate de propagandişti, deci instituţiile trebuiesc dizolvate, patrimoniul vîndut la licitaţie, sau privatizate aşa cum sunt, păstrîndu-li-se profilul.
Despre evenimentele stradale postelectorale am declarat că sunt într-adevăr o lovitură de stat, dată de guvernarea actuală ca să rămînă la putere.
Alţi colegi ai mei au răspuns cum au putut la neroada întrebare: ce poate face Europa pentru voi?! Io doar l-am rugat pe europarlamentarul român Marinescu să intre neapărat marţi pe la Anatol Mătăsaru, să vadă cum supravieţuieşte grevei foamei şi tratamentului din penitenciar.
Între timp am creat şi o petiţie cu acest subiect.   
Colega mea, invitată şi delegată a scris un reportaj foarte bun

3 Răspunsuri

  1. audiovizualul romanesc o fi mai breaz ?

    http://www.moldova-suverana.md/index.php?start_from=&ucat=7&subaction=showcomments&id=1239879671&archive=1240313153&

  2. linkul catre reportajul colegei nu merge, rezolva, te rog

  3. E ciudat, au cam scos stirea, dar nu ştiu de ce…

Lasă un răspuns

