Comuniştii au nevoie de legitimitate după fraudă şi abuzurile poliţiei

Acum e timpul şi ocazia s-o obţină absolut „legal”, fără eforturi suplimentare. Cred şi eu (fără să fiu informat din surse oculte, precum e tizul şi pămînteanul meu, care se dă analist independent, după ce le-a cîntat în strună actualilor guvernanţi) că bolşevicii nu vor căuta să cumpere sau fure prin şantaj votul de aur cu care se laudă Ghimpu şi alţi liberali opozanţi, ci vor încerca să îmbrace piele de oaie şi vor accepta noi alegeri în vară. Atunci ei vor culege liniştit roadele şi efectele manipulării intense în presă şi a terorii instituite în societate. De data asta nu vor mai fi necesare fraude, suflete moarte, vot repetat şi furt de buletine, ci majoritatea le va fi asigurată de spectacolul pe care l-au regizat şi jucat cinic la începutul acestei luni.

După asta vor fi tot mai categorici în a strînge laţul în jurul opoziţiei, a presei neafiliate, a ong-urilor, pentru că nimeni nu va mai putea pune la îndoială că au păstrat puterea legal.

Acum planează asupra lor acuzaţii neplăcute şi inestetice, care le va face mai trist circul guvernării roşii în cel mai sărac şi mai corupt stat european.

4 Răspunsuri

  1. sasar sau sarac?

  2. Nu prea stiu ce au moldovenii in cap la etapa actuala dar cine a ales comunistii din cunoscutii mei s-au cam pus pe ginduri.

  3. Ori eu sunt prost , ori nu stiu cine… Eu daca intreb pe strada 10 moldoveni , 8 imi spun ca urasc comunistii . Pai cum sula mea , fiecare al doilea a votat jigodiile???????

  4. Cunosc un observator atent al vieţii politice de la noi care consideră că după acest joc nimic nu s-a schimbat – cei care erau comunişti vor fi şi mai comunişti, iar democraţii vor fi şi mai democraţi.
    Îmi explic asta prin mass-media din care se alimentează fiecare cetăţean, pt că, într-adevăr, fiecare tabără a prezentat evenimentele aşa încât să întărească anumite poziţii politice.
    Dincolo de asta, cred că este şi responsabilitatea noastră, a mea, ca să comunic adepţilor Moldova 1 că există ceva ce nu au văzut, mâna aia comunistă ucigaşă.

Lasă un răspuns

