Oare ce vrea politistul Frunza de la mine?

Cind ne-au perchezitionat acum trei saptamini (mai exact pe 9 aprilie, intre orele 21 si miezul noptii, la doar 20 de ore dupa ce am fost maltratat tot de militie si deposedat de camerele video cu care filmam faradelegile lor), politistii au ridicat multe lucruri care n-aveau nicio legatura cu subiectul investigatiei lor. Il cautau pe Ghenadie, fratele meu sitot ce era legat de el, au fost foarte bucurosi ca au gasit un carnet de student, un card bancar romanesc din timpul studentiei, ambele pe numele lui. Dar in rest cam totul era proprietatea mea personala sau colectiva, a asociatiei Hyde Park. De exemplu si-au insusit bravii aparatori ai legii, ordinii publice si a drepturilor omuliui un modem pentru conectarea la internet, cu care cineva a incercat sa se dea pe web a doua zi dimineata, semn ca  a facut asta pentru binele propriu si s-a comportat deci ca un gainar ordinar, ca un hot la drumul mare. nud
La fel de greu e sa-mi explic de ce a trebuit sa fie sechestrate fotografiile mele de acum opt ani, in care apar usor deznudat, si dintre care una am chiar publicat-o la vremea ceea, pentru ca o credeam buna ca fotografie artistica. Pe situl cela expertii nu au fost foarte incintati, dar eu continui sa tin la acele imagini, poate pentru ca sunt un narcis.
Dar ce l-a facut pe Mihail Frunza sa le puna de-o parte si sa anunte cu glas tare ca le va scana si afisa? Daca ii plac barbatii chiar nu gaseste el pe internet destule imagini cu baieti frumosi, trebuia sa-mi rapeasca mie amintirea vremurilor cind eram si tinar, nu doar frumos? Asta a invatat el la facultate, asta l-a invatat prima si urmatoarele invatatoare, asta stie de la maica-sa ca e bine sa faci?
Nu mai intreb daca e constient sarmanul (care parea cel mai rasarit printre cei 6/7 invadatori, nu doar ca inaltime, dar si ca autoritate, ca instruire, numai el stia ca chestia ceea alba nu e doar memorie portabila, ci si modem) daca intelege gravitatea faptului ca a retinut fara a le sigila computere, disc uri si casete cu informatie personala, nenumarate mape cu plingeri contra abuzurilor politienesti, inclusiv dosare expediate la CEDO, care ar fi trebuit sa aiba (intr-un stat normal, nu in caricatura asta grotesca de tara) un regim special de protectie?
Asadar, frunzescule, ce-i de capul tau?

7 Răspunsuri

  1. HAHA , eu credeam ca Lupusorul e cel mai sexy din Hyde Parc , dar acum mi-am schimbat parerea !! HAHAHAHA cica Narcis HAHAHA

  2. Dobitocul semneaza peste tot cu numele sitului pe care intra. Dar asa sunt ei: mor de ras la vederea unui ciorap, a unei perechi de chiloti sau a unei poze cu nud, pe care o cred compromitatoare. Sarmanii de ei, se rusineaza toata viata pana si de puta lor, rosesc cand se dezbraca la baie, daca se dezbraca, dar se poate intampla sa faca dus in chiloti pentru ca se jeneaza de propria lor puta. Si sa nu-i consideri dupa toate astea oligofreni?

  3. Lupusorule te-a, jignit cumva ??? Vorbeste frumos , nu te-am numit niciodata bou sau dobitoc etc… Pari a fi un om inteligent…

  4. Si atunci de ce razi de un barbat gol? E chiar atat de amuzant? N-ai mai vazut astfel de poze? Daca-i mai vedeai si puta cred ca faceai infarct, de ras bineinteles…

  5. Gheorghita esti dus cu pluta ? Oleg Brega e un jurnalsit cunoscut si om public si m-a amuzat sa il vad in asa poza , ce treaba are una cu alta ??? Nu am voie sa rad cand vreau si de ce vreau ??? Ai paranoie mai Gheorghita …

  6. Hai sa rad eu acuma, Hahahahaha, n-ai mai vazut oameni publici goi? Esti din Evul Mediu? Sau din epoca elizabetana?
    Sper macar acum sa fi inteles ca, in cazul in care esti barbat, e construit exact ca si tine, chiar daca, spre deosebire de tine, mai face ceva si in plan social.

  7. De unde stii tu ce fac eu pe plan social ??? Daca o iti voi spune ca fac mai mult ca tine in plan social ma crezi ??? Rid de ce vrea muschiul meu , cum a zis cineva. Sau vrei sa rad la comanda ta ??? Esti cam inchis in tine , iti mai zic odata relax, nu fi paranoic. Totul o sa fie bine ))) Apropo cind e parada gay in Chisinau anul asta ?

Lasă un răspuns

