Am schimbat aspectul paginii…

Asta se întîmpla acum o săptămînă, dar azi am umblat şi pe la widgeturi. Am scos rss feed-ul de la fata cu decolt.eu, pentru că nu mai vrea să scrie, şi promit să fac la fel şi cu fratele meu, care nu mai e catindat independent, dar las numele încă ceva vreme, poate începe să scrie, sau îl scot ca pedeapsă; în schimb am inclus pentru prima dată o listă de titluri de pe un sit care nu e wordpress (văd că merge), şi chiar am urcat-o sus pe fata cu cioburi de hîrtie virtuală. Îmi place cum scrie, mă bucur că a ascultat de impulsul meu şi a revenit la bloghereală, după ce s-a lăsat şi ea o vreme pe tînjeală. Ba mai mult, a scris mai ieri şi o poiezea cu dedicaţie. Deci m-a cucerit definitiv!

Aşadar, cine vrea să intre în graţiile mele, să fie bun(ă) să scrie mult şi/sau bine, altfel nici nu visaţi să ajungeţi în ziarul mEU!

P.S. Azi se face luna de cînd am fost bătut de poliţie şi deposedat de camerele video, dar şi anul de cînd m-au încarcerat fără temei legal, în urma unui simulacru de proces. Nu simt deloc stare jubiliară, din contra, îmi pare că a trecut atît de multă ţi amară vreme de atunci, că nimic din acele patimi nu mai contează.

2 Răspunsuri

  1. Si totusi ce-i cu frati-tu, un’ s-a prapadit?

  2. Brega1 si tu te-ai prapadit? Nu zau poate-mi zici unde-i Brega 2, nu de alta dar mai citeam ce mai scria din cind in cind

Lasă un răspuns

