Unii vor poligamia oficializată, deocamdată „triplurile”

Nu înţeleg de ce vor ăştia să se căsătorească sau de ce numai cu trei actori, dacă societatea va accepta asta, de ce s-ar împotrivi familiilor mai mari?

15 Răspunsuri

  1. Pricolinaia ideie, eu mi-as lua 2 soti, unul de sambata si unul de duminica. Mi-as lua pentru fiecare zi a saptamanii, dar ce sa fac daca in restul saptamanii muncesc si nu am timp pt atentia altora.

  2. Totuşi, de ce relaţie oficializată, cînd e mai simplu la ocazii?

  3. Sa plateasca un impozit mai mic. Va inchipuiti cu cit mai multe sotii ai cu atit mai putin platesti(ce nu le intretii? si pe deasupra trebuie sa le sadisfaci pe toate pentru asta trebuie forta si respectiv mincare,!). Poate asta e planul lor dar incep de astea!🙂
    Sau cum la multi azi e invers, mai multe sotii sa-l intretina(ei sau soti):)
    Brega ce stii tu/ n-ai de unde cunoaste avantajele unei casnicii!(numai nu pune buza pe dos);)

  4. fain, poate reușsesc să mă strecor și eu în vreun triplu sau cvadruplu d’ ăsta…

  5. Eu sper să evit orice formă de căsătorie, mai ales kolhoznică…

  6. Oleg, nu esti romantic de loc. Iti inchipui vii acasa si te intilneste nu o sotie dar vreo trei cu cite o cratita in mina. Dragoste de viata, nu altceva! Sau e inca o metoda de competitie pentru barbati: cit mai multe neveste!(se vor gasi si de astia)
    Cu toate ca s-a demonstrat ca astfel de familii „colhoznice” nu rezista mult. Cum n-ar fi omul prea egoist! Are nevoie de proprietate privata!

  7. Exact, eu ţnînd prea mult la proprietatea mea inalienabilă, nu prea vreau s-o împart cu nimeni, decît ocazional, arar, şi fără acte… e cel mai romantic lucru pe care mi-l pot permite

  8. как говориться, Без пользы жить – безвременная смерть.

  9. E, de ce-o numești și tu așa urât – kolhoz? Ai putea, de pildă, să-i zici sovhoz…

  10. Sovhoz?! Daca nu gresesc, asta apartinea statului. Uuuu, dar tu ai fantezie. Seara cind vrei sa faci sex vine si cite un functionaras sa verifice daca nu ai incurcat ordinea sotiilor si daca respecti „procedura” dupa toate cerintele regulamentului. Dupa care va vedea daca borsul e la nivel, veceul e curat , va verifica bilantul contabil si va vedea daca este corespondenta conturilor. Super ideia; cind o punem in practica?

  11. poligamie? ar fi ceva,da ar fi tare in alt sens…sa zicem ca femeile au cite 4 soti,ca la musulmani(doar ca intretinerea e pe seama barbatilor)asta da! femeile la putere.facem matriarhat,ce zici oleg?

  12. Nu vreau niciun fel de arhat sau rahat, vreau ca oamenii, indiferent de sex şi preferinţe, să fie liberi să facă ce vor, ce simt că le place. Să nu le spună statul că relaţia trebuie legalizată, că trebuie să fie neapărat cu bărbat şi/sau femeie, că ai voie doar cu unul sau cu una, şi nu cu trei femei, un bărbat şi păpuşa preferată…
    Ce zici, Anişoara, e bun libertinajul meu, sau insişti să vrei matriarhat?
    Cît despre întreţinere, să contribuie care şi cu cît poate, ideal ar fi ca fiecare să se îngrijească de sine.

  13. sunt de acord,cit despre libertinajul tau,il aprob(asa sunt si eu),dar incearca sa le explici asta,, idiotilor ” de alte virste,care neaga,cu suficient de multa vehementa,relatiile hai sa le zicem libertine(te plagiez).pe mine cel putin ma plictisesc astfel de oameni…..totusi cum ramine cu dragostea?mai ales in secolul 21,materialist si pocit de intrusi……ce ai de zis?

  14. Ceea ce unii numex dragoste cred că are loc în orice relaţie, tripluri, colhozuri, aventuri pasagere, cupluri homo sau hetero de lungă sau scurtă durată. Iar dacă te gîndeşti la dragostea acaparatoare şi exclusivistă, pe aceea o consider boală gravă şi-i compătimesc pe oamenii care-i cad pradă.

    • ai dreptate(eu nu avusem in vedere dragostea egoista)

Lasă un răspuns

