Lanul de maci

LanuldeMaci
Cînd o să am mai mult timp sau voi avea o bursă pentru asta, voi sta să povestesc unde am găsit acest lan şi cum era acolo, acum doar vi-l arăt, mi-a părut cea mai frumoasă poză/amintire descărcată de pe telefon…

5 răspunsuri

  1. și eu am amintiri cu un câmp de maci (din copilărie). pe atunci nu erau nici telefoane așa șmecheroase, și nici aparat de fotografiat nu aveam, din păcate…dar câmpul ăla încă mai înflorește în fiecare an. (s-a păstrat bine sămânța).
    m-ai pus pe ganduri. poate ajung vreodată acolo și îi fac o poza. ori un filmuleț.

  2. Mai bine un camp de secară, să stăm de veghe în el…

  3. Oleshka privet! iaca am ajuns si eu acasa, iti voi picta odata un lan de maci! macii e o tema foarte importanta pt mine si pt multi altii, probabil culoarea acea rosie aprinsa ne tulbura.

  4. Uute am vrut sa ma impart cu o piesa nostima, se numeste Fuck you, sunt interesante cuvinntele. Vazusem intr-o emisiune franceza un montaj cu imagini de diferiti oameni politici, inclusif Papa al Romei, presedintele Iranului , Silvio Berlusconi etc. Mi s-a parut nostim. http://www.youtube.com/watch?v=Qg7jA-H-jMo&feature=related
    un extract din piesa zice
    „o you say it’s not okay to be gay
    well I think you’re just evil
    you’re just some racist who can’t tie my laces
    you’re point of view is not legal
    Fuck you, fuck you very very much
    cause we hate what you do
    and we hate your whole crew
    so please don’t stay in touch”

    Azi la Paris a avut loc Gay Pride 2009

  5. Mulțumesc pentru link, am ascultat, nu m-a încîntat, dar m-a minunat cîte vizualizări a avut cîntecelul pînă la mine. O să-l ține mi nte pentru un eventual montaj cu politicieni ai noștri. Poate între timp se gîndește cineva să cînte și românește un mesaj asemănător.
    Am văzut reportaje tv de la Paris și Berlin, mi-au plăcut. Și acolo ies sute de mii să promoveze și apere diversitatea, la noi ies numai habotnicii și tot felul de oportuniști, care vor să speculeze politic întunecimea și îngustimea maselor…

Lasă un răspuns

