Am fost amenințat cu răfuiala fizică de un șofer de microbuz

Agresorul de la Botanica Circulam pe ruta 101, i-am cerut șoferului să facă muzica mai încet, dar el și-a amintit că am mai avut o astfel de dispută, deci a refuzat ostentativ să facă liniște în mașină. Am vrut să-l filmez iar, să arăt lumii comportamentu-i strigător la cer, dar el m-a lovit de cîteva ori peste mînă, apoi chiar mi-a smuls telefonul. Am apelat atunci la 112, am spus unei poliţiste care e problema. Am mers cu nesimţitul pînă la staţia terminus, timp în care eram boscorodiţi de babe şi pasageri revoltaţi, eram huiduiţi de şofer şi numit în tot felul, pentru că din cauza unor ca mine s-ar putea să nu mai aibă licenţă.

La capăt de linie deja ne aşteptat echipajul de poliţie, care a început imediat să cîrtească la adresa mea, că nu pot merge pe drum fără să scriu petiţii. Au văzut că agresorul îmi luase telefonul şi i-au cerut să mi-l întoarcă. Au urcat cu noi unul cu pistol şi altul cu Kalaşnikov, şi ne-au însoţit la comisariat.

Acolo am scris explicaţii. Cînd am rămas pentru cîteva clipe singuri, agresorul m-a ameninţat cu răfuiala fizică. De faţă cu poliţiştii doar a afirmat că merit să fiu bătut. Deci a bătut în retragere ca şi cu declaraţiile că nimic nu mi-a făcut pe rută, nici cu muzica nu m-a agresat, nici cu vorba, nici telefonul  nu mi l-a luat. Sper că cei trei poliţişti martori nu vor nega că mi-a întprs aparatul doar în prezenţa şi la cererea lor.

Acum aştept să văd cum va încadra juridic faptele poliţistul de sector de la Durleşti, dar mă tem că ameninţarea cu răfuiala va fi cel mai dur pedepsită în cazul iresponsabilului proprietar de microbuz. Oricum, anunţ aici şi acum, poate şi cu alte ocazii, dacă mi se va întîmpla ceva în următoarele zile, să-l căutaţi pe acest personaj, să-i cereţi socoteală, ar putea fi unul dintre vinovaţi!

9 Răspunsuri

  1. umeori am impresia ca e blestemata tara asta cu toti dobitocii care locuiesc in ea, in special cei de la putere
    ai grija de tine

  2. Maladets Brega! Daca as fi de gen masculin l-as pandi undeva si l-as ciocani oleaca, dar din pacate in cazul meu as putea rezolva cazul doar cutitul sau pistolul, ca puteri nu am.

  3. Mulțam pt solidaritate.
    Pentru ultima comentatoare: eu parcă am putere, m-aș lua cu el la trîntă, dar n-am niciun chef. Poate că nu-s bărbat adevărat, dar prefer să-l las pe mîna poliției sau în gura lumii, să-l știe tot satul, mahalaua și să-i fie rușine să iasă în lume.
    De altfel, și el încurajează violența, zicea că m-a văzut la televizor bătut și că bine mi-a făcut miliția, probabil am făcut eu ceva rău, că altfel nu mă băteau…
    Așadar, jos violența, rușine să le fie celor care o practică și promovează!

  4. asta e moldova!lipsa de responsabilitate a unor astfel de indivizi ne duce in groapa.(traiasca deci moldova cu cetatenii ……..)

  5. Dle Brega, esti bravo!

    Sau faptul ca circula ani la rind pe aceeasi ruta, sau altceva, dar soferii de la microbuse parca sunt degradati mintal. Auun stil agresiv si porcos si de comportament si de conducere al auto.
    Exista norme, care scriu ca nu se poate de pus muzica, dar acesti soferi parca is debili, le spui sa opreasca muzica fiindca te doare capu de atita bum-bum si russkoe radio, ei insa incep sa se certe. Nu inteleg, de unde atita debilism in o mina de oameni.

    Nu stiu daca degradatul acesta de sofer citeste acest articol, dar daca numai incearca sa faca ceva contra unui jurnalist, atuni singur ca lua la bila. Auzi, bai soferule de micobus, numai sa incerci sa ridici degetul ca iti zboara mucii.

  6. Coana Olga de la 2 m-a amenintat cu rafuiala fizica si mi-a facut semne agresive cu o coada de matura pentruca nu i-am dat buna ziua..Daca in zilele urmatoare veti afla ca m-am aruncat de pe bloc, de pe pod sau in fata masinii, sa stiti ca este o inscenare si sa cautati vinovata sa-i cereti socoteala. Irina, daca citesti aceste randuri cand eu nu voi mai fi printre voi, sa stii ca te-am iubit din suflet! :`(

  7. treaba este sluta dragii mei, aud ciocaneli in usa

  8. […] octombrie 14, 2009 de orheitv Iarăşi povestea cu microbuzul. Cred că dacă am sta să facem colecţie de astfel de povestiri am putea crea un adevărat  scenariu de serial. Spun iarăşi deoarece am citit mai multe articole referitoare la conflictele în transportul public. http://www.curaj.net/?p=12311 https://brega.wordpress.com/2009/06/27/am-fost-amenin%C8%9Bat-cu-rafuiala-fiyica-de-un-%C8%99ofer-de-… […]

  9. […] Articole asemănătoare: http://www.curaj.net/?p=12311 https://brega.wordpress.com/2009/06/27/am-fost-amenin%C8%9Bat-cu-rafuiala-fiyica-de-un-%C8%99ofer-de-… […]

Lasă un răspuns

