Un fost senator l-a bătut pe un actual

Mi-am amintit mai ieri, cu ocazia redactării replicii pentru asociaţiile care ne-au calomniat pe la spate , că Vladimir Socor e senator onorific Hyde Park, a acceptat să facă parte din această structură la un miting din Scuarul Operei, cînd era alături de Constantin Tănase, eu am fost cel care le-am propus asta ambilor. Nu-mi amintesc pentru care dintre ei m-am apropiat cu ideea, dar cert e că i-am declarat senatori odată.

Ceva vreme în urmă l-am scos de pe listă pe proprietarul de la „Timpul”, tot la propunerea mea (atunci eram membru al consiliului HP, care decidea), se pare că a fost o listă mai lungă de senatori descalificaţi pentru partizanat politic, sau pentru atacuri la adresa libertăţii cuvîntului (cum a făcut Nicolae Dabija, care ne-a dat în judecată pentru un text al lui Ilie Bratu, publicat pe Curaj.Net, cerînd ca despăgubiri 400.000 MDL, pentru asta meritînd excluderea).

Mai ieri am găsit într-un număr vechi al Timpul-ui (care se distribuie gratis la PLDM) un editorial al lui Tănase, în care e înfierat Vlad Socor pentru filocomunism şi promovarea PPCD-ului. Observasem şi noi asta în campania electorală trecută şi chiar mai devreme, dar nu ştiu de ce nu l-am trecut şi pe el la descalificaţi (cum ne-am grăbit să facem cu Alexandru Leşcu, pentru că l-a susţinut deschis pe Eugen Tomac, omul lui Băsescu, la alegerile din România).

Tot cu ocazia asta mi-a amintit că l-am auzit chiar foarte recent la Europa Liberă (cum altfel, numai postul american de propagandă apelează la astfel de analişti!) cîntînd ditirambi lui Lupu şi echipei lui fantomatice! Cred că n-o să mai aştept următoarea lui eroare descalificantă (de exemplu o odă celor 7 magnifici ai lui Roşca😉, ci voi propune cît mai degrabă noului consiliu HP să-i retragă calitatea de senator onorific singurului evreu de pe listă, că asta ar putea să le dea apă la moară calomniatorilor din brusturi, care văd în noi nişte promotori ai antisemitismului.

3 Răspunsuri

  1. HP se pare că e un fel de funicular: sus, la munte (senator!), jos, în noroi (descalificat), sus-jos, sus-jos! Acuma când Tănase merită iar să fie ridicat, iar Socor coborât, de ce să nu faceţi un gest de bun simţ, să închideţi prăvălia, adică instituţia de aenator, ca fiind una care de-a lungul timpului s-a… descalificat.? Sau să faceţi senator, să zicem, un cal, aşa cum a făcut Caligula. Un cal cu siguranţă nu va trece în stânga-în dreapta ca o suveică, va sta cu capul în straistă şi va ruguma ovăz.

  2. Mă gîndeam şi eu la asta, am auzit în Hyde Park şi pe alţii cu aşa propunere. Dar cît timp mai e Paul Goma cu noi, cît timp din HP au făcut parte impecabilii Gheorghe Briceag, Ion Smoleankin, Nea Costache de la Sălcuţa, deocamdată am decis să păstrăm acest funicular, măcar ca reper pentru membri şi simpatizanţii HP. O să tot băgăm şi scoatem lumea de-acolo. Mai nou, vreau să propun includerea în senat a lui Andrei Ivanţoc, poate şi a Nataliei Morari (de altfel, avem ca membru activ o Nătăliţă Moraru, dar şi senatul e cam searbăd fără femei, propunerea mea de a coopta persoane de genul Nataliei Barbu fiind respinsă, pentru că a cîntat pentru comunişti şi pentru că în HP avem mai mulţi militanţi rockeri, deci care nu prea gustă muzica pop. :p
    E vesel pe la noi, nu-i aşea, Ilie?

  3. Am cam întârziat cu răspunsul, dar am o cloşcă pe ouă şi atrebuit s-o hrănesc. Şi mai 15 puişori de cei încălţaţi, iar aceştea nu pot o clipă fără verdeaţă. aşa că a trebuit să le aduc ceva de pe deal şi să le tai mărunţel. Mai pe urmă m-am tot uitat la ei o bună bucată de vreme, gândindu-mă, fireşte, la cele ce se întâmplă în altă parte, pe la Chişinău, pe la partide, pe la guvernare, pe la opoziţie. Gânduri de om dus cu sorcova, aţi spune. Ce au nişte pui nevinovaţi cu orătăniile cu moţ de pe la Chişinău? Dar să vedeţi câtă asemănare! Nici nu vă închipuiţi. Poate cu altă ocazie, când am să fiu mai liber şi când oi avea şi chef mai mult, vă voi scrie mai pe îndelete. Acum, plec. Trec la situl http://cerculnoica.wordpress.com ,.îndemnându-i şi pe alţii să facă la fel.

Lasă un răspuns

