Calomniatorilor mei

Nu pretind, ci chiar sunt împotriva torturii, mai ales că sunt o victimă a relelor tratamente aplicate de poliţie, mi s-a întîmplat să fiu maltratat la comisariatele Centru şi Buiucani, la CGP (sinistra adresă – Tighina 6), şi chiar am fost bătut în stradă, luat cu cătuşe, mi s-au interzis şi sistat mitinguri absolut legale şi paşnice. Deci nu apăr pe alţii, ci chiar pe mine!
De asemenea, promovez pacifismul, sunt împotriva oricăror războaie. Dacă aş avea timp şi patru mîini, aş fonda o asociaţie pacifistă, iar pe 3 septembrie, dacă nu m-aş teme de miliţia dictatorului Voronin, aş pleda anual în stradă pentru desfiinţarea armatei, mai ales contra înrolări obligatorii.
Nu sunt rasist, antirus ori antisemit. Cine mă acuză de asta, să prezinte probe, argumente, altfel îl sau o voi declara calomniator şi rău-intenţionată.
Pe paul Goma îl susţin şi promovez pentru că mi-e drag, citesc tot ce scrie şi nu-l consider, ca unii care nu l-au citit, nici anti-statalist, nici anti-evreu, nici faşist. E un scriitor şi apărător al drepturilor omului, senator onorific Hyde Park.
O.Brega, Curaj.Net

8 răspunsuri

  1. Cum poate fi ajutat un om torturat de la distanţă, hărţuit şi supraveghiat nonstop?Tel:0722703858.

  2. Nu prea înţeleg ce vrei să sugerezi ori să întrebi?

    • Vreau să mă întâlnesc cu cineva să îi spun povestea mea. Dacă s-ar putea şi mâine a-si veni pt a spune cuiva. Cineva mi-a răspuns serios şi e un început. Vreau să îmi găsesc un avocat care cunoaşte legile internaţionale. Nr meu este: 0722703858; Dacă nu e posibil să vorbesc cu cineva din România atunci vreau să vorbesc cu cineva din orice ţară din lumea asta. E injositor, umilitor dar altă cale nu există decât de a spune şi eu povestea mea despre controlul minţii, şi tortură fizică şi psihică de la distanţă, executată de un grup numeros de tineri care spun că asta e pâinea lor. Dar la victimă nu se gândeşte nimeni. Şi ei tot aşa vor continua. mdzr.blogspot.com Adevăratii teroristi. Proiect Semper Fidelis.ro; restustirilor.blogspot.com/2009/02/ omul-de-lângă-noi-adevăratii-teroristi.

  3. paul goma e inainte de toate un disident al regimului cuplului ceausescu(si al comunismului in general),si mai apoi un scriitor chiar foarte bun.merita sa fie citit,mai ales ,,culoarea curcubeului 77″.oleg stii ce-mi place la goma,are un umor de calitate si ironii muscatoare.e genial din punctu asta de vedere.pacat ca nu mai calatoreste prin tari comuniste,sunt putine sanse sa-l vedem.cit despre ,,cutremurul din aprilie”,teroarea aplicata de politia lui voronin a demonstrat reala fata a regimului de la noi.europenii au ramas stupefiati…noi maltratati……curind vom zice ca si goma (nu calatoresc in tari comuniste).asta e!

  4. Ştiu că îmi răspunzi şi ştii de mine, cum ştie toată România de mine. Sunt milioane de victime din SUA, dar sunt mulţi din România, care îşi spun povestea pe internet, dacă pe mdzr.blogspot.com; pe Proiect Semper Fidelis.ro, scrie că victimele torturii fizice şi psihice la distanţă nu se pot apara, cum este posibil să ne cunoaştem, să ne spunem povestea, să ne constituim şi noi într-un grup, o asociaţie, a oamenilor distruşi de armele cu energie direcţionată, microunde şi radiaţii ionizante. Ai fost torturat maltratat? TU şi alţii? Eu sunt o fiinţă schingiuită, torturată meticulos şi neîncetat inclusiv obscen, şi mi-au distrus viaţa ca şi altora. Dacă o las baltă bandele criminale alcătuite din tineri psihopati vor multiplica aparatele şi se vor organiza în tot mai multe grupuri şi vor face mizerie la tot mai mulţi oameni. Controlul minţii e cea mai rea teroare + plus tortura foarte diversă fizică. Oamenii ăştia cu cine să vorbească? Eu cui să îi spun şi să nu mă întrebe „cu ce să te ajut?” Ca şi ceilalţi şi eu vreau să scap. Te mai interesează subiectul tortură? Despre tortură fizică şi psihică la distanţă pe bază de radiaţii şi despre controlul minţii nu vrea nimeni să vorbească? Cu victimele care mai trăiesc ce se va intampla? Ce viaţă e asta în care nimănui nu îi pasă de mine?

  5. Ce mult bine a făcut Eleonor White că avea grijă de un site dedicat controlului minţii, armelor care dau radiaţii prin pereţi şi prăjesc oameni în patul lor dar iau tot atacat munca şi nu mai apare pe internet . Vreţi şi pe mine să mă convingeti să tac. Au primit şi alţii jigniri în loc de înţelegere sau chiar ajutor dar dacă dna aceasta nu se mai ocupă de situl despre controlul minţii, manipularea la distanţă atunci e grav. Mie îmi spuneţi că sunt vreo blondă şi am tăcut. Să profite şi vecinii antrenaţi în supliciu. In batjocorirea mea fizică şi psihică şi să fiu tinută de legumă socială eu nu oi fi singura care mă târăsc prin viaţă. Dar mă târăsc prin viaţă ca şi multe alte fiinţe fără apărare.

  6. Cati, tot nu m-ai lamurit, cu atitea cuvinte scrise, dar sper ca macar iti prieste exprimarea pe blogul meu. Pot chiar sa fac un text aparte pentru tine, si acolo sa comentezi din cind in gind, cind mai ai impresii.
    Anisoara, ma bucur ca-ti place si tie Goma, ca-i gusti umorul. Am ultima versiune a Sabinei, imi pare, la fel, foarte buna, pot sa ti-o imprumut, aici sau in exil.

  7. Mă numesc Cati şi deşi sunt obligată de ani de zile să trăiesc sub supravaghere constantă şi deşi sunt expusă într-o afacere a urmăririi în bandă, care este o formă a crimei organizate, în Dămăroaia, via Bucureşti, eu vin din Chişinău. Eu sunt din Chişinău. ACUM NU MAI AM DE CE SĂ SCRIU DAM PROASTA PE ORICE SITE, BLOG, SĂ SPER ÎN MILA CUIVA, UITE ÎŢI DAU ADRESA MEA DE BLOG SĂ MĂ FUTI ŞI TU PE MINE ÎN C.R (DOAR TOATĂ LUMEA SE DĂ CU DUŞMANUL, de mine nu îi ie milă poate nimănui ). Vrei să mă futi în c.r, sau ai tu inspiraţie să îmi scrii mie personal un text, pe adresa: http://www.ecatterina1.com poţi să îmi scrii liniştit. Eu vreau să scriu despre un lagăr internaţional electronic, virtual din care fac şi eu parte, îmi e desemnat un număr cum au toţi detinutii, număr pe care nu îl ştiu, DAR TU DOAR PENTRU CĂ EŞTI DIN MOLDOVA, MIE POŢI SĂ ÎMI SCRII ORICE VREI.
    Să nu te sperii că de viitor nu va mai fi tortura în laborator, ci tortura cu arme cu energie dirijată. Oricine este torturat, trebuie ajutat să scape, DE TORTURĂ. Şi să nu te sperii dacă voi posta uneori pe prima pagină un slogan al blogului meu: UCIGASII DIN BANDA ZONA, ÎNTUNECĂ TOTUL ÎN JUR! Soarta mea este de victimă torturată cu variante de arme non-letale, poate doar acum am ocazia să îmi scriu povestea ce nu doar ţie îţi pare de bolnav mintal, ci la toată lumea. Poţi să îmi scrii acel text liniştit despre ce vrei.

Lasă un răspuns

