Orange Moldova recidivează în dezamăgire

Şi nu pare dezamăgită nici compania care avea cîndva afişe cu megafoane şi ne chema la revoluţie în mod ipocrit, nici proprietarul sau şeful lor de la Chişinău, ci dezamăgirea e de partea mea, a unui utilizator ostatic al serviciilor acestui agent economic fără scrupule.
Mai ieri l-am văzut făcînd reclamă ascunsă în mincinoasa şi ilegala emisiune de la TV Moldova 1 „Business review”.
Dacă nu ştiaţi, programul pretins economic, pus pe post după ştiri, sport şi meteo la postul auto-declarat public, de fapt, ne fură cu neruşinare, deoarece prezintă mascat publicitate la diverse produse, servicii, businessmani sau întreprinderi, în afara genericelor care marchează reclama comercială şi, deci, probabil, evitînd contabilizarea legală, şi deturnînd acei bani spre buzunare private sau de partid.
Am dat în judecată de nenumărate ori Consiliul Coordonator al Audiovizualului, Consiliul de Observatori al TRM, dar şi direct instituţia condusă de Valentin Todercan, dar abia vara asta am obţinut la Curtea de Apel o decizie favoriabilă, prin care TeleRadio Moldova a fost obligată să aducă grila de emisie în conformitate cu Codul Audiovizualului, deci s-a constatat existenţa încălcării semnalată de mine şi atacată în contencios administrativ, dar judecătorul Minciună n-a dispus să-mi fie plătite despăgubiri pentru manipularea reclamată, iar TRM nu se grăbeşte să execute o decizie care nu-i costă mare lucru.
S-ar putea s-o coste totuşi pe Republica Moldova, cînd mă voi plînge la CEDO cu dovezi că o hotărîre definitivă rămîne neexecutată, igtnorată de i nstituţii de stat.
Dar să revenim la Orange, acesta m-a dăzamăgit de nenumărate ori (cînd mi-a cenzurat opinii pe blogul de la ei, la care contribuiam comod de pe telefonul mobil şi era un serviciu plătit; cînd schimba configuraţia pachetelor de servicii fără ca să mă anunţe; cînd refuza să-mi elibereze descifratea conectărilor la internet de pe contul meu, ca să demonstrez că poliţistul Mihail Frunză a folosit în interes de serviciu sau personal – ca un hoţ ordinar – modemul meu de la Orange; cînd a redus în campanie numărul de sms-uri gratuite de la 20 la 5, în timp ce principalul lor concurent n-a impus niciun fel de limite, chit că şi lor li s-„or fi plîns utilizatorii filocomunişti” sau le va fi cerut asta Papuk, Reşetnicov, poate chiar Vova Vertaliot, generalul de miliţie sovietică şi dictatorul de cîrpă, ş.a.m.d.), dar acum, cu acest mic compromis, păcăleala la care recurg ca să ne mai prostească pe cei care le folosim serviciile sau sunt în căutare de servicii telefonice mobile, mi s-a acrit de tot de găinăriile lor. Mi-e scîrbă să le achit în fiecare lună sute de lei pe cont, cînd ştiu că ei împart aceşti bani cu crîşa bolşevic-mafiotă, care ne sugrumă de atîţia ani.
Au devenit la fel de odioşi, un rău pe care l-aş schimba oricînd dar nu prea pot. Orange, sunteţi un fel de Moldova-Gaz, Moldova 1 sau MAI!

3 răspunsuri

  1. Ia-ti un numar de la Moldcell, sau intereseaza-te de la operatorul alternativ daca poti trece la ei pastrandu-ti vechiul numar de telefon.

  2. Asta şi intenţionam să fuck, merci!

  3. Pacat ca m-am deprins cu Orangeul de ani buni, dar l-as lasa din cauza acestor prostii…
    iar de cind au limitat expedierea mesajelor, in general am vazut ca-s comunisti , cica tin la siguranta abonatilor, de parca sutele de oameni care trimiteam mesaje anticomuniste nu-s egali in drepturi cu cei care le primesc, si care poate sa ignore acest mesaj 😉

Lasă un răspuns

