De ce spusa ambasadorului german nu apare la TV?

Sîmbătă, la mitingul anti-pact, l-am auzit (şi filmat) pe Iacob Golovcă declarînd că s-a întîlnit în ajun cu ambasadorul german la Chişinău, şi că acela ar fi spus că dacă moldovenii vor să se unească cu România, iar autorităţile române vor accepta asta, Germania va saluta o astfel de decizie.
Mi s-a părut o declaraţie importantă, demnă de a se face ştire, dar constat că nimeni dintre gazetarii prezenţi la acţiune n-au reacţionat:
http://protv.md/stiri/social/miting-de-comemorare-a-70-de-ani-de-la-semnarea-tratatului-molotov.html
http://jurnaltv.md/#9901&20090823&9902&&3610&3595

http://www.curaj.net/?p=22965
http://www.curaj.net/?p=22940

Un răspuns

  1. AAA
    Adevărul aici şi acum
    A-A-A!
    Motto: Înainte de a fi paranormal e bine să fii pur şi simplu normal.
    /iu tsu/

    În acest spaţiu al nostru totul se profanează… Exemplul « cel mai bun» este cel al lui Gregorian Bivolaru, care a profanat un domeniu întreg al spiritualităţii. În plus şi-a bătut joc de o samă de tineri naivi şi ca pedeapsă a devenit «bun european» undeva în Suedia. El este fondatorul MISA – mişcarea de integrare spirituală în absolut. Tipul a redus Yoga la – pardon – sex, ca să nu zic altfel, precum şi intenţionam. Problema e că aceşti indivizi de regulă pretind la deţinerea adevărului absolut, care în ultimă instanţă se dovedeşte a fi banală minciună, păcăleală. Indivizi care nu ţin minte ce au mîncat ieri, nu-şi cunosc descendenţa decît pînă la a treia generaţie, pretind că ştiu ce a fost la începuturi, mai mult – ce va fi la final.
    În context eu neg adevărul absolut şi pledez pentru adevărul simplu /banal vor zice unii/ de aici şi acum.Acest adevăr la sigur există, indiferent de faptul îl cunosc eu/altcineva sau nu.
    Asta a fost întroducerea, cam lungă.
    În fond: care este adevărul politic concret din R. Moldova la această dată? Opinia mea este mai puţin importantă şi neavînd toate datele problemei nu am pretenţii la adevăr. Îmi rămîne să mă refer la neaderărul altora.
    Jurnal scrie de schimbarea la faţă a R. Moldova. Este ceva cunoscut, s-ar fi schimbat şi România. Dar nu corespunde adevărului evanghelic: pe munte a avut loc transfigurarea , adica schimbarea în esenţă a lui Isus şi nu a feţei sale. Ceva schimbări vor fi şi în RM dar nu de esenţă – acestea fiind rezultatul unui travaliu de durată, a unui efort susţinut, iar la noi a fost doar o campanie electorală prelungită.
    Este naiv de a vorbi de coaliţia anticomunistă, atunci cînd ambasadorul SUA vorbeşte clar, că comuniştii nu pot fi scoşi din ecuaţie.
    Şi nu e vorba de atitudinea mea, ci de realitate. Şi eu pledez nu pentru unii sau contra altora. La moment eu sunt contra ticăloşilor ce îşi bat joc în mod cinic de populaţie, de alegător. Sunt ieşit din ţara lui Mişu – am spuso la cel mai serios mod şi nu-mi pasă de soarta acesteia..
    Am înţeles că PL şi alţii sunt în afara criticii. Sunt repausaţi? Aşa a fost ticăloşia totdeauna. I-am luat eu cununa lui Mişiu/Tolea/Vanea/Stiopa?
    Revin la cel mai urît mie dintre liberali în încercarea de a fi înţeles. Ştefan Urîtu ne-a furat drepturile mai mulţi ani în şir, nu ştiu cîţi. Şi-a bătut joc de ultima speranţă a mii de cetăţeni / şi dintre cei mai buni care încercau să lupte cu corupţia/. Şi mie mi se cere să declar că el e cel mai bun dintre cei buni. Că a furat nişte bani, că a făcut declaraţii false – sunt fleacuri!
    Închei cu chemarea. Să vă aud deştepţilor: Care este adevărul de aici şi acum?
    Iurie Ţurcanu
    Pis. Se dă şi lista viitorilor conducători. Parafrazez. Eu nu sunt din ţara serafimilor.
    chiar PS. Se pare că materialul a fost postat dar a dispărut. îl posteyi te rog de=i aşa.

Lasă un răspuns

