Aham, filmul lui Jereghi nu e tocmai cicea…


Am întîlnit azi două femei, care lucrează în Italia şi au avut ocazia să vadă la Torino filmul „Arrivederci” adus de o asociaţie culturală, cu tot cu regizor şi consulul de la Bologna.
Ele sunt indignate că se fac şi difuzează astfel de pelicule despre patria lor, opinie împărtăşită şi de mine, chiar după premieră, doar că eu mi-am manifestat nemulţumirea din alte motive.

Aşadar, degeaba se laudă Valeriu Jereghi că are numai impresii bune despre filmul lui, văd şi vă arăt că lumea nu e tocmai încîntată.

3 Răspunsuri

  1. +1

  2. Daca te uiti la Stirile de la Ora 5 de pe ProTV ai sa vezi ca imaginatia lui Jereghi e limitata si ca rahatul in care nescaldam e si mai adanc.

  3. „astfel de pelicule”
    faptul ce ne deranjeaza e ca tocmai asa si este viatsa la noi in tsara?
    oare asta este jenant?
    n-am nimic Pro sau impotriva lui Jereghi, dar culorile sumbre a filmului descriu total tabloul ce ne inconjoara. Din aceasta cauza shi sint plecate doamnele prin Italii.Oare se simt cu musca pe caciula?

Lasă un răspuns

