Azi am filmat cîteva ore la staţia de epurare. Puţea mai puţin decît acum

M-au trimis azi la Staţia de epurare a reziduurilor din Chişinău, problema nr. 1 a capitalei, cum se exprima chiar primarul, referindu-se la mirosul nesuferit, care ajunge uneori pînă în centru. N-am fost încîntat, dar am fost curios să văd ce mi-a mirosit şi am auzit atîtea vorbindu-se despre cu scîrbă…
Mi s-a părut acolo că este exagerată reacţia unor dudui din presă, care-şi strîmbau feţele, ascundeau năsucurile fine sau mai vulgare, mirosul mi se părea suportabil şi priveam cu simpatie pe oamenii care lucrau acolo, pentru că activează sub conducerea disidentului Becciev.
Mirosea cam ca la porcăria de la Pepeni (amintiri din copilărie), dar după aceea, chiar pînă seara tîrziu (cînd scriu aceste notiţe), cînd am făcut şi duş, am schimbat hainele, dar tot pute-n jur totul. Acum se pare că înţeleg ce viaţă de coşmar au angajaţii de acolo. Probabil şi locuitorii din preajmă.
Oare aşa pute şi de la Chirtoacă de cîte ori inspectează acel obiectiv, oare Becciev, Catea Mitin-Stratan cît de des merg încolo, cum se simt după aceea?

12 Răspunsuri

  1. Ma brega de la tine putea pentru ca te speli rar.Mai bine te-ai tunde, ti-ai da barba de tap jos, ti-ai spala dinti si te-ai imbraca in haine curate. Si poate atunci vei arata ca un om, si in plus si mirosul neplacut va desparea.
    P.S. Daca ceva iti recomand un frizer pe cinste, iar pentru tine isi face treaba pe gratis. A lucrat mai multi ani la stina din Pepeni, asa ca isi cunoaste treba bine.

  2. Oleg nu te supra, dar Ion are perfecta dreptate, in ceea ce te priveste. Un sfat amical, urmeaza-i recomandarea…

  3. Oameni byni ce v-ati legat de fratele meu.Lasati-l in pace, ca nu are bani nici de hartie igienica nu inca de sapun si sampon. Ne spalam si noi cind putem, sau mai bine zis cind putim ca niste vite….

  4. Daca asa e omul nu ai ce-i sa-i faci.Si inca lumea se vrea in Europa.Cu-i trebuie asa nespalat in Europa?

  5. Cei drept ii drept, daca e puturos si nespalat nu ai cei face…Unica doar i-asi putea da un sfat sa treaca pe la Albisora, la r. Bic sa faca o baie gratis…
    –––––––––––––-
    De la primul comentator (Ion) pînă la ultimul (Terguță) toți au același IP, deci e clar că agramatul sau agramata care se dă cine nu este are probleme de identitate.
    O.Brega

  6. ia uite ce activ a devenit brusc pulicul internaut, cred că cu greu s-au abţinut unii să aducă vreun comentariu de laudă la muulte alte texte, ca să nu-şi încalce princinţipiile, şi iaca a izbucnit aici!

  7. Stii cum… Tzara are conducatorii pe care ii merita…
    In capitala puturoasa si conducator pe masura (si mai pling ca nu au bani, ca li-s blocate conturile…) De la Chirtoaca nu pute pentru ca de puturos ce este nu prea des merge intr-acolo…
    Da tu Brega nu te supara pe cei ce te invidiaza, iar din partea mea iti promit un big la 26 octombrie …🙂

  8. Un big ce (fîs?) și de ce tocmai atunci?
    Chirtoacă a făcut-o de oaie azi, în sala albastră (cu masa rotundă), poate scriu amuș despre asta, chit că o să-i înfurii iar pe adulatoare și pupîncuriștii lui…

  9. Lasă Brega că la toţi în borş nu o să le mai sufli, şi dacă tot ai de scris – scrie (trăiască democraţia liberală, cea mai liberală şi mai democrată democraţie din lume).
    1. Sorry, din greşeală am scris BIG, rog să se citească drept BIC.
    2. Conform „DEX-ului” BIC este aparat de ras de unică folosinţă.
    3. La 26 octombrie, pentru atunci îţi rotungeşti anii de la începuturi… 36, dacă nu mă înşel…

  10. Eu daca sincer nu prea am inteles care au fost intentiile tale de a scrie articolul asta.
    e oare informatie noua ca orasul nostru pute?
    eu stiam asta de 15 ani🙂
    Nu ai prezentat nici o solutie …

  11. Am vazut cum ti-au schimbat titlul pe Unimedia. Se vede clar ca s-a dorit schimbarea sensului si dramatizarea situatiei

    • Mihai, nici mie nu-mi place de ei și sunt dispus să critic toată presa de la noi și de-aiurea, dar în cazul ăsta nu prea sunt de acord cu tine. Titlul n-a schimbat mare lucru și chiar mă bucur c-au îndrăznit să-mi promoveze satul de baștină (chit că nu mă prea mîndresc cu el sau cu numele lui).
      Ce fac ei e o chestie lăudabilă și o practică Hyde Park-ul prin Curaj.MD, mediatizează texte de blog bune, scoțîndu-le astfel din anonimat, atît subiectele abordate, cît și pe autori, adesea mai perspicace decît gazetarii de meserie. Eu dacă aveam în medie o sută de accesări pe blog, în ziua aceea am avut de cinci ori traficul mediu.

Lasă un răspuns

