Şi totuşi se schimbă!

Am promis că voi şi lăuda pe cei care se cer criticaţi, în virtutea funcţiilor pe care le deţin cu votul nostru, ziceam că o să fac asta mai ales dacă vor merita, nu doar din altruism, cum o fac uneori (mai nou, cu Remus Cernea). Iată că a venit şi ziua asta:

într-un singur periplu de la Durleşti la Aeroport am reuşit să simt, văd, aud efecte concrete ale demult promiselor schimbări.

  • prima dată am auzit operatoarea de la un serviciu de taxi că mă salută în română. maşina nu era foarte confortabilă şi şoferul a fost ursuz, dar bine că nu lehăia mult ruseşte sau asculta muzică;
  • pe strada Puşkin am văzut că se curăţă copacii, deci şi Chirtoacă s-a pus pe treabă, nu doar cu vorbe deşate şi promisiuni în partea a doua de mandat, deci nu mai riscăm chiar oricînd să ne cadă pe cap, pe maşină, pe case ramuri uscate, bolnave sau chiar arbori întregi;
  • la aeroport grănicerii nu m-au mai întrebat dacă am şi paşaport moldovenesc, deci n-a trebuit să-l scot ca să probez că sunt şi cetăţean al acestui stat, ca să fiu tratat cu grijă şi încredere, nu cu suspiciune cum erau trataţi străinii, mai ales cei din vest, pe timpul dictatorului de cîrpă.

3 Răspunsuri

  1. Imi dau seama😀

  2. in romana serviciile taxi raspund de ceva timp🙂

  3. răspundeau cu greu cam întotdeauna, dar e prima data cînd mă salută operatoarea în română şi cînd am putut să aud din maşină un şofer răspunzînd în română la un apel în rusă al dispeceriţei

Lasă un răspuns

