Cui nu-i place de Жора, şi de ce?


Pavel a decis să facă bani şi pe piaţa rusească şi a dresat copilu-i să cînte despre Гицэ. Îmi pare că o face la fel de bine ca şi în română acum un an sau doi, de aceea vă întreb: ce-aveţi cu omul, ce v-a făcu fătuca, de ce nu vă place noul lor cîntecel?

8 Răspunsuri

  1. mie nu-mi place de jora, pentru ca-i scris intr-un быдло-язык foarte necomestibil

  2. cum totul e simulacru, vorba filosofilor, cantecelul nou e cam vechi.
    ah. si vreau sa il aud in japoneza sau in araba.
    si cleo sa dea din buric, asa, ca o femeie ce este.

    de aceea nu imi place pavel. cu jora nu am nimic.

  3. a facut o mare prostie cu aceasta traducere…a pierdut astfel o multime de fani…las el sa cinte in rusa daca doreste, dar de ce so puna pe biata fata, care inca nu realizeaza bine ce face, sa cinte in limba comunistilor? de ce nu tradus cintecul in engleza, franceza sau alta limba pt a atrage fani europeni?

  4. cam tare nasoala piesa nu merita de sustinut acum asa ceva deoarece suntem romani si nah cu rusii

  5. Zi fără rost…
    Motto: Vorbe, vorbe, vorbe…
    /Hamlet, prinţul Daniei/

    …a fost cea de ieri. Reies din cele auzite la VB în cadrul emisiunii Rostul zilei. Un Bogatu cu un altul Negru conduşi de al treilea fără bot /Botnaru ar putea însemna şi bot nu are/ s-au bîlbîit multă vreme în jurul evenimentelor de ultimă oră. S-au bîlbăit, fiindcă nu cunosc terminologia politologică spre ruşinea lor şi a tuturor celora care îi acceptă drept velanal-işti /iu tsu zice oral-işti/.
    1./Noutăţile de la UE zic ei după multe argumente bîlbîite ne-ar fi benefice. Adică totală inversiune: cei care au parvenit în Europa de ieri nu vor mai putea să influenţeze ostpolitica UE. Nişte estonieni nu vor putea strica relaţiile strategice germano-ruse, nu se va ţine cont de visul la mărite a unor români etc. Ăsta-i adevărul: dur şi amar.
    2./Am aflat şi o noutate: Mircea Geoană a fost la Moscova. Urmăresc evenimentele, nu am auzit de aşa ceva-aseară am aflat la VB. Nici îmi vine să cred. Dar vizita ar putea explica anumite lucruri, cum ar fi: cei drepţi ai noştri /în frunte cu Ioan Ciuntu şi Laie Daibîja/ nu au pledat deschis pentru strîmbii /cei de stînga/ de la Dîmboviţa ca în 2004. Mă repe: au făcuto cu mult folos pentru sine şi Iliescu de la 90 încoace /a excelat Papa de la Bîk Grig V, dar şi urmaşul său Laie Întîiu/.
    Ştirea m-a interesat şi sub alt aspect. Pregăteam pentru postare proorocia: primul lucru pe care îl va face noul preşedinte al României va fi un marş-brosoc la Moscova. Geoană mi-a luato, deci, înainte. Rectific pentru a rămîne tot eu drept: Geoană va fi preşedinte în al doilea tur. Fiindcă plebs romanorum vrea gaz ieftin şi li s-a făcut dor de cei mai pravoslavnici creştini – cazacii. Aşa-i românul, vorba cîntecului.
    Închei cu o banală întrebare: cu cine să voteze cetăţeanul român din Basarabia moldavă, turmentat de oral-iza marilor noştri anal-işti?
    Eu, slavă Domnului, sunt scutit de o aşa mare dilemă!

    Iurie Ţurcanu

  6. imi place

  7. https://agentiedemodelingcluj.wordpress.com/wp-admin/

    E o scumpa,e buna de modeling

  8. vulgar! vulgar! vulgar! cum a fost si Ghita. in plus rusii o sa-i rida pentru accent.

Lasă un răspuns

