Să afle cineva dacă Chirtoacă era acolo pe banii noştri

Dacă primarul Chişinăului s-a dus aseară ilegal la Bucureşti să facă figuraţie, să stea ca un element de decor aplaudac în sala Parlamentului, unde se certau public cei doi concurenţi ajunşi în turul doi pentru postul de preşedinte al României, adică a folosit pentru asta bani publici, din bugetul municipal sau a consumat timpul oficial de servici, pentru care este plătit din impozitele noastre ca să administreze enormele probleme ale celei de-a doua capitale româneşi, atunci cred că e cazul nu doar să fie criticat de OMG, NIT şi Antena C, dar chiar să fie sesizate Procuratura, CCCEC şi alte structuri, care au obligaţia să vegheze respectarea legilor.
Eram jenat să-l văd acolo mut, descumpănit, alături de alţi figuranţi importanţi, inclusiv primarii Iaşilor, Sibiului şi ai altor oraşe româneşti. Şi aceia probabil au încălcat nişte norme, dar să-i taxeze cei care-i plătesc, eu mă ocup de Dorinel. Săriţi pe el, întrebaţi-l cît o să se mai ocupe de căcaturi?

15 Răspunsuri

  1. parca erai jurnalist. de ce nu-l intrebi/ nu faci o ancheta? cred ca-i furtuna intr-un pahar de apa, ma indoiesc ca stiind care vor fi reactiile in RM (banuiesc ca nu-i orb, surd, idiot ca sa nu stie) s-ar fi dus pe bani publici.
    articolasul asta e o prostie, chiar daca apare pe un blog personal- asta daca esti jurnalist. intai te interesezi si dup-aia spui. de ce trebuie sa pleci intotdeauna de la prezumtia de vinovatie? e normal sa te intrebi, sa intrebi, daca nu te convinge raspunsul sa sapi mai departe, dar nu sa scrii prostioare de astea. ca sa se schimbe clasa politica ar trebui sa se schimbe intai tagma jurnalistilor, ca tare prosti mai sunt… daca nu esti jurnalist, cer scuze

    • cînd eram jurnalist (co-moderam cu Lucia Culev o emisiune matinală la Antena C, sau făceam programul meu de dezbateri) întrebam şi cîrteam, dar acum am alt rol, sunt cfameraman căruia i s-a cerut să nu mai pună întrebări la conferinţe, să nu mai stîrnească nemulţumirea intervievaţilor, probabil aşa o fi înţelegînd şefii mei că trebuie să fac această meserie sau aşa vor ei să facă bani din presă
      iată de ce mai dau uneori semnale pe net, fie pe acest blog al meu, fie pe twitter, facebook sau cu un status pe messenger, şi apelez la alţi gazetari să facă uz de drepturile şi apritudinile lor, ca să obţină ceea ce nu pot io
      nu înţeleg totuşi de ce n-aş putea să-mi exprim dezacordul faţă de prezenţa şi comportamentul lui Chirtoacă la acea emisiune, iar dacă se află că nici nu s-a gîndit la banii noştri o să fac şi mai urît, o să-i cer pe bună dreptate demisia, pentru că sunt dintre acei care au votat pentru el

  2. Perfect de acord cu dom’ Brega.

    Pe langa faptul ca Dorinel are o mutra nu tocmai fotogenica, ce dreaqu cauta acolo? Pai ceilalti romanache or sa creada despre noi ca suntem toti cu Basel. Si e nedrept.

  3. In plus, Dorinel Dezvirginel a fost ieri la Buharest cu amanta si iubita lui Anea. Aceasta lucreaza la primarie si a cheltuit si ea „banul public” ca sa-si deplaseze coapsele senzuale la Palatul Parlamentului.

  4. Chiar daca presupunem ca Basescu i-a platit ieri avionul si cazarea la Bucuresti, deplasarea s-a facut oricum in timpul programului de lucru, lucru pentru care Chirtoaca e platit din bugetul municipal. Adica a pierdut ieri toata ziua de lucru pentru a se deplasa la Bucuresti si va pierde si azi cel putin jumatate de zi pentru a se intoarce. La ora 15 urmeaza sa aiba o intalnire cu Tanase si niste functionari inalti de la Consiliul Europei pentru a pune la punct problema ce tine de apartamentele pentru judecatori, procurori, politisti… Ma intreb daca ajunge sau nu.

    Nu e prima abatere. Inainte de turul 1 a petrecut o saptamana intreaga la Bucuresti facandu-i campanie lui Basescu. Tot in timpul programului de lucru. Asta este de-a dreptul furt.

  5. Marea confuzie
    Motto: 1) Totul este confuzie
    /iu tsu, parafrază/
    2)Cultura, în cel mai bun caz, este un surogat al spiritului
    /iu tsu/
    Am mai abordat tema şi dacă cei de la Curierul Bîkului /L&A/ şi de la Patriarhia Basarabiei nu citesc curaj.net — cu atît mai rău pentru ei!
    Unul Morăraş stă la taclale cu însăşi Ioan Ciuntu… Şi ce scoate din acesta! Ce scoate!!
    Aflăm că Ioan, cu seminarul de la Odesa s-a cultivat de unul singur în românism, dar nu se leapădă nici de «cultura rusă». De la un purtător de reasă era de aşteptat să zică «şi spiritualitatea rusă»… Aşi!
    Precizez tema: este vorba despre confuzia cultură-spiritualuitate, pe care eu o consider fundamentală. Deseori auzim spiritul culturii, cultura spiritului, vorbe care sunt înţelese întrun anume sens, dar oe fond sunt confuzii. În concepţia mea, care presupune delimitatea netă a sferelor /spirituală, culturală, politică, economică…./ cu armonizarea lor ulterioară.
    Nu voi fi academic, nici pot. Cum fac eu discriminarea între cultură şi spiritualitate? Răspunsul de astă dată prin sloganurile acestora. Cultura zice: condiţia umană cu toate ale sale e bună. Spiritul e categoric: condiţia umană trebuie depăşită! Nu ştiu de unde l-am luat, dacă nu-mi spune cineva î-l declar al lui iu tsu/. Cel din sfera culturii ciripeşte « Frumoasă-i viaţa în colhoz» şi «Turnaţi jin şi daţi găluşte…». Spiritualul zice /de pildă/: « Cerşesc îcă-un adaos/ să-ngăduie întrarea-mi în veşnicul repaos». Cel din cultură scrie poiezioare dulci-lacrimogene despre mămică-sa, lucru normal. Spiritualul zice Maicii sale: «Ce am eu cu tine, femee?». Cam dur, dar asta e în această dimensiune a spiritului.
    La sigur există şi tangenţe, intersecţii chiar: Goethe, Dostoevsky, Eminescu. Nu însă Ion cu Doina sau Vieru. Pardion pentru francheţe — aşa-i la noi, pricepeţi unde.
    Dar iată «prea iubitorul de aproapele», cuviosul Ioan le pune pe toate la o grămadă şi ne cere imperativ: «Avem cu toţii mari obligaţiuni… în faţa lui Eminescu, Grigore Vieru, Ion şi Doina, Dumnezeu,…Ţării Romîneşti» Asta pentru ca «să ne schimbăm duhul», spiritul adică. Dar a începuto cu limba. Şi dacă o aşa barbă e cu confuzii, apoi ce să zicem de biet enoriaş, săracu? Printre care şi umilul Laie…
    Iurie Ţurcanu
    Pis. O banală curiozitate: a citit, cuviosul etc, pe scurt, mama lui, să zicem, Antropomorfism?
    Piis. Iată nivelul lui Laie şi a ziarului său /la propriu/!

  6. Încă unu!

    Adică încă un erou al ultimilor 20 de ani. Valeriu Reniţă, «opoziţionerul» etc. Am şi eu ai aduce aminte ceva, de fapt nu lui, cititorului nostru naiv-credul, dar şi marelui anal/oral-ist N Negru.
    La începutul anului 90 omul era la Vecernii Kişinev, scria contra noastră, dar era şi prieten cu Tolea Şalaru. Acesta a organizat 2 acte contra mea. Prima la TV, a doua — în ziarul Tineretul Moldovei. Un alt mare erou, patriot etc, Sergiu Cojocaru m-a innvitat la Călăraşi la cenaclu /să fi fost 7 februarie/. Acolo am vorbit eu ce am vorbit, iar V Reniţă a făcut un mic material în care eram calomniat, nu tare, aşa oleacă. Nu a stat la o parte nici seniorul V. Mîndîcanu, a aruncat şi el o petricică… Fiindcă a primit şi el un păhar…
    M-am judecat şi chiar am cîştigat procesul, asta şi pentru că redacţia şi cel în cauză nu se prezentau.
    Trec la ăl negru. Eram în relaţii bune cu el, vorbeam în aceiaşi termeni despre Hadîrcă şi alţii. Era firesc să mă plîng şi lui: «Uite cum m-au terfelit ticăloşii!» Reacţia a fost neaşteptată, cam aşa: Cine eşti tu?
    Astfel au fost lăsate reniţele să parvină. Şi unul eu am încercat să mă opun…
    Dar acum nu o fac. Nu zic că Reniţă e rău — nelizea!

    Iurie Ţurcanu

  7. n-am zis ca nu poti sa-ti exprimi parerea, sa-ti pui intrebari, dimpotriva. ai remarcat probabil c-am zis o data daca esti ziarist, iar la sfarsit am scris scuze daca nu esti. pt ca aveam impresia ca esti.

  8. Nu ai nici o grijă. Acum Dorin nu mai are nevoie de banii tăi „publici”. Îl finanţează moşu, care, la rândul lui, e finanţat de ministrul transporturilor Anatol Şalaru, şi el, fireşte finanţat de altcineva – Miron Gagauz. Aţi auzit de Miron Gagauz? E cel care până mai ieri a finanţat (deschis) PCRM. Azi dă bani (mai pe ascuns) PL. Banii nu au miros.
    Apoi, mai este o problemă. Ce aţi fi vrut să facă D.Chirtoacă la Chişinău? Să scuipe în pod? S-a săturat, s-a plictisit. Iar altceva nu-l dice capul. De atâta a hotărât băiatul să se mai vânture pe la Bucureşti. Cu atât mai mult că a apărut şi o asemenea ocazie – să stea (în loc de mătură) alături de atâtea feţe simandicoase. Astfel s-a simţit şi el oarecum Om. De aceea a şi luat cu dânsul O FIŢĂ, nu UN FIŢOI sau UN FIŢEL, cum mai nărăveşte uneori – să respecte întreg „etichetul”.

  9. Prezenta dlui Chirtoaca la Bucuresti a compensat pretul mic al unor intelectuali bucuresteni si trebuie salutata.
    Votul romanilor basarabeni a salvat democratia din Romania!
    Revolutia Romana a inceput in august 1989 la Chisinau!

  10. Primarului General al municipiului Chişinău
    dlui Dorin Chirtoacă
    de la un cetăţean fără domiciliu stabil
    Iurie Ţurcanu
    Cabinetul cu ghinion al Primăriei

    Am făcut o petiţie la Parlament, care pe 3 decembrie a ajuns la primăria capitaliei. Însă cînd pe data de 7 m-am adresat în cab. #13 mi s-a spus că încă nu a ajuns la ei petiţia, să merg la parlament să iau numărul de înregistrare. Doar după ce am insisitat setul de doamne s-a trudit să facă nişte mişcări cu degetele ; au găsit chiar şi cine precaută cererea mea. Iar la încercarea mea de a le dojeni că trebuie să dee dovadă de mai multă competenţă mi-au sărit în cap: nu sunt un domn adevărat, stric ziua de lucru a atîtor distinse doamne.
    Mi-au spus de mai multe ori să nu casc gura, că e post, mai sunt şi bigote insele. În încheiere mi-au dorit în batjocură baftă în toate.
    Dcaă cu mine, om mers prin instanţe, au acest comportament, cum sunt trataţi cetăţenii fără o aşa experienţă, care nici nu îndrăznesc să le pună la îndoială acţiunile şi vorbele? Pentru cîţi cetăţeni ai capitalei ciocnirea cu aceste doamne a fost un ghinion? Cîtora le-au stricat o zi din viaţă?
    Ca dovadă că nu sunt domn le întorc insulta printrun bun dicton: Incopetentelor (popular — proastelor) nu le stă bine dacă nu sunt şi cu tupeu (popular – fodule).
    Repet, eu am mers acolo nu ca mascur, ci ca petent şi trebuia să fiu tratat ca atare.
    Iurie Ţurcanu
    7.12.09

  11. Citesc si ma minunez EXAGERATI oameni BUNI!!! In primul rind Primarul era la Bucuresti la orele 19.00 din cite cunosc programul la primarie se inchieie la orele 17.00 plus la aceasta dl Primar are un vice – primar ceea ce inseamna ca a ramas cineva responsabil in locul sau. Deasemenea sa nu uitam ca Dorin atit in turul i it si in turul ii a afirmat ca sustine candidatura lui Basescu, nu vad de ce va mira prezenta acestuia in studiou. Dle Brega, de ce nu te intrebi niciodata de ce Dorin Chirtoaca ramine noptile la primarie? de ce lucreaza peste program? sunt convinsa ca tu fiind jurnalist, cameraman, ar trebui sa fii la curent cu detaliile astea. Atunci cind ramine peste program nimeni nu comenteaza nimic, toti taceti si o sa mai spuneti ca e primar si asta ar trebui sa faca sa isi faca munca da sunt deacord da nici peste program sa stea nu e normal, plus la aceasta e OM si el si daca are dorinta de a sustine un candidat in Romania, prin prezenta sa acolo nu vad nimic iesit din comun, cite ore face cu masina din chisinau pin la Bucuresti? adunati aceste ore in care nu a fost in ziua respectiva la primarie cu cele in care el sta in primarie peste program.Si dupa aia mai discutam.Brega ma dezamagesti unde iti este obiectivitatea?

  12. Mai conteaza acum?

  13. Yokoham- fix asa si cred!

  14. Salut Oleg!

    Sunt Marina de la Antena C. Ma bucur mult sa ne reauzim, citesc cu placere comentariile unor cetateni de ai nostri si imi place de ei ca sunt atit de curajosi sa-xi exprime opiniile. Inainte moldoveni. Un saludo desde España! Ole!!!

    Va pup

Lasă un răspuns

