Evident, candidez din nou! Ei pe cine au mai bun?

www.Curaj.TV

7 Răspunsuri

  1. Succes!

  2. ce sa zic?iti urez mult succes.oricum eu sunt mindra de tine,si,poate nu doar eu.esti unul din putinii jurnalisti din moldova care nu face jocul politic al politicienilor.curaj frate!iti tin pumnii.

  3. Cine sunt „noi”? As vrea sa stiu.🙂

  4. Cristina, ai scris o grămadă, interesant şi deranjant, incisiv… dar cam pripit. La care noi te referi?

  5. Good luck!!!

  6. Oleg, am sa-ti raspund si eu cu o intrebare: atunci cine sunt „ei”?
    Poate ca am fost pripita… avand in vedere ca „termenul” a expirat…
    daca a fost deranjant inseamna ca esti pe calea cea buna…
    Democratia salbatica se vindeca cu respec.

    Succes Oleg!

  7. respect

Lasă un răspuns

