De ce n-a difuzat Moldova 1 reportajul de la protestul de azi?

În pofida interdicţiei celor de la jurnal, azi iar am participat la un protest (de fapt, chiar eu am fost cu iniţiativa, iar ceilalţi au sărit entuziasmaţi să mă susţină, pentru că revolta plutea în aer), şi nu regret. Mai ales că am rezolvat peroblema-mi personală (şi colectivă, sufeream mai mulţi), am fost reconectaţi aproape imediat la reţeaua electrică de către hoţii de la Union Fenosa.
Nu m-am mirat că n-a venit nimeni din presă să reflecte acţiunea noastră zgomotoasă (probabil s-au dumirit că printre organizatori sunt nesuferiţii fraţi Brega şi alţii de la Hyde Park), nici măcar prezenţa exclusivă a echipei de la TV Moldova 1.
Am dat şi eu interviu fetei rujată strident (cu galben), şi m-am mirat doar că insistă să afle adresa casei deconectate. N-am auzit ce i-au vorbit mai devreme Anatol Mătăsaru (povestea căruia a scris-o ieri pe Curaj.Net Julieta, soţia lui) şi nici moşul rămas subit miercurea trecută fără lumină în casă, dar am turuit şi eu ce ştiam că e rău şi ilegal.

Totuşi reportajul n-a fost pus pe post şi mă întreb, de ce oare? N-au fost azi prea multe evenimente şi ei puteau să bage o ştiruţă, măcar şi în stilul lor, tendenţioasă (de exemplu: doi candidaţi la preşedinţia TRM au rămas fără curent electric acasă, ori: colegii noştri de la o televiziune privată guvernamentală protestează contra acţiunilor guvernării, etc). Ei n-au dat deloc. Nu cumva de la reporteriţă cei de la UF au aflat adresa protestatarilor (şi au ajuns odată cu noi acasă să ne reconecteze), au motivat-o cumva pecuniar sau cu servicii să nu difuzeze reportajul şi astfel singura instituţie media prezentă la eveniment a ajuns complice cu hoţii la drumul mare?

Că doar n-o fi şi cei din dealul Schinoasei ca gazetarii de prin mediile private, generoşi la cheltuit în van banii patronilor, aceia cheltuie banii noştri, de la buget!

4 Răspunsuri

  1. E simplu, deoarece ei lucrează foarte încet, probabil abia azi să vezi reportajul, ei publică ştirile după ce sunt deja expirate, deh… jurnalism profesional…

  2. Ei Oleg, nu te mai mira si tu asa, doar e democratie ;-D

  3. […] Sursa » De ce n-a difuzat Moldova 1 reportajul de la protestul de azi? […]

  4. Din cate am citit pe aici, iti recomand sa nu mai folosesti sintagme asemnea „chiar eu am fost cu intiativa”… Nu pare profesionist, ci doar infantil.

Lasă un răspuns

