discuţie despre patriotism pe chat

Vladut: Noroc!
Oleg: sal
Vladut: Tu azi ai depus flori?
Oleg: căcat, am depus icre în prezervativ, de ce să distrug bunătate de flori, ori să mă joc cu cele de plastic, n-am altă treabă?
Vladut: asta-i abordarea ta de patriot asupra conflictului Transnistrean?
Oleg: nu-mi pasă! tai poala şi fug de orice urgie. nu pămîntul ne face oameni. şi cei de la polul nord sau din pustiu sunt oameni
Vladut: atunci poate sa cedam casa ta rusilor? daca tie oricum nu-ti pasa, o sa dormi sub brazii de la MoldExpo
Oleg: măcar şi turcilor. o las moldovenilor naţionalişti şi xenofobi
facă-şi rasa lor curată, fără niciun pic de sînge străin. ocupe tot teritoriul din jurul MoldExpo
Vladut: se poate de rezolvat, te vindem in robie turcilor ca sa aducem bani in buget
Oleg: pot să privatizeze şi balta, şi Durleştii.
mai bine te vinzi pe tine, ca să te simţi martir. io vreau să fiu liber şi o să merg oriunde va fi mai multă libertate. mă piş pe pămînt şi pe naţie
Vladut: martir o sa fii tu ca eu m-ai am planuri pe pamint
Oleg: fă pulanuri şi în nisip. io stau cu laptopul gata să fug de o nouă urgie totalitară, fie verde, brună, roşie. oriunde, măcar şi în Sahara
Vladut: si ce astepti, foc la ghete
Oleg: deocamdată nu mă sperie nişte anonimi şi pericolul e minor
poate vă îmblînzim, poate vă vine mintea la cap sau poliţia la poartă
Vladut: ba oleg tu vad ca aiuresti deja, la tine e totul in regula?
Oleg: decît regulă patriotică cu flori, mai bine nenormal ca mine
Vladut: ba oleg tu la virsta ta ar trebui sa te gindesti si la ceva sacru, ca doar no sa traiesti vesnic
Oleg: de exemplu? să-mi fac un sicriu de aur cu tel mobil inside,
sau să-mi cioplesc un monument, ori să zidesc o mănăstire?
pomi am sădit şi copii nu vreau să fac, altceva?
Vladut: nu sa-ti gatesti un sac de plastic si sa te culci sub brazii da la Guvern
Vladut: da tu ai atita aur ca sa-ti ajunga pentru un secriu de aur?
Vladut: monument nu meriti, si nici manastire nu se merita sa zidesti ca oricum nu crezi in Dumnezeu
Oleg: deci la ce sacru să mă mai gîndex?
Vladut: la Dumnezeu si patria muma…
la cei care au murit aparind cu arma in mina acest pamint
Oleg: vrei să mor de mila lor? mai bine mă gîndesc la cei vii şi la soarta lor. asta nu e prea sacru, dar măcar mi-e interesant
Vladut: mai mergi pe la vre-un eveniment mai beai toata berea de pe mese, pina te chisi pe tine. Asta viata inteleg si eu…
Oleg: asta poate e fain pentru tine, nu-i judeca pe toţi cu aceeaşi măsură
Vladut: eu nu judec pe nimeni, ci doar descriu modul tau de viata
Oleg: pe ce te bazezi, m-ai văzut vreo dată beat? eu nu… şi nimeni nu putea să mă vadă, deci minţi iresponsabil din lipsă de argumente
Vladut: am spus eu ca te-am vazut beat? citeste mai atent te rog. Dar cind invinuiesti un om de calomnie ar trebui sa ai argumente concludente…
Oleg: şi ce înseamnă expresia agramată „beai toata berea de pe mese, pina te chisi pe tine”?
Vladut: auzi carturarule asta inseamna ca cind vii la o conferinta unde este bere pe mese le beai pe toate, apoi dupa te chisi sub toti copacii pina acasa. dar Dumnezeu cu tine, si cu viata ta

8 răspunsuri

  1. […] » discuţie despre patriotism pe chat Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  2. doi timpiti

  3. patriot…. mă cam trece cu fiori, sinistru cuvânt.

  4. şi de-ar fi numai doi tîmpiţi care să vorbească despre asta, dar aşa şcoala, familia şi cultura numai despre asta trîmbiţează

  5. ca intotdeuna Brega mereu in opozitie,indiferent de situstie…..mi se pare o abordare cam „aiurea” din partea to,Oleg….cum a zis Vladut”Dumnezeu cu tine, si cu viata ta” 🙂

  6. http://aurelvainer.wordpress.com/

    Patriotismul poate veni numai alaturi de Mantuitorul,si alaturi de Adevar si prin marturisirea Fiului lui Dumnezeu

  7. esti un mare nebun!

  8. Cine masa e Vladut si care-i faza?

Lasă un răspuns

