M-a sunat azi cineva cu număr ascuns

De regulă astfel apar cei care sună de afră şi telecomun nu reuşeşte să genereze numărul lung, sau astfel se joacă tot felul de puşti şi puştoaice iresponsabile.
Tot aşa se comportă cei care sună ca să intimideze şi hărţuiască. Deci am răspuns cu sufletul la gură. A zis că e de la Preşedinţie.
Nu vroia să mă înjure, să mă ameninţe, să mă verifice (cum am primi mai ieri un sms anonim, trimis de pe web), ci să mă invite la teatru….
Da, la Satiricus miercuri seara. Am zis că poate o să vin, deoarece intrarea e gratuită şi io mi-s şomer. Nu sunt deloc încîntat de teatru în general şi îndeosebi dezamăgit de cel moldovenesc, dar vreau să mai cunosc lume nouă, nu doar boierii care merg mereu la astfel de evenimente, ci şi pe unii dintre victimele violenţelor de anul trecut, care mai au curaj să apară public. Asistentul consilierului Urîtu a vrut doar să ştie cîţi o să fim. L-am întrebat dacă ştie că numărul îi este ascuns şi a zis că da, aşa sunt toate de la preşedinţie, că dacă nu-l cred pe cuvînt, pot să mă interesez la şefii lui.
N-am niciun chef să vorbesc cu ei, mă tem că dacă ştiu şi acceptă această inepţie, n-o să-mi înţeleagă întrebarea. Ba mă mai tem că şi alte principii le sunt de neînţeles.
Totuşi, la ce ne foloseşte instituţia asta, preşedinţia cu aşa aparat, cu aşa comportament, cu aşa „batiment”?

10 Răspunsuri

  1. http://www.curaj.net/?p=35437

  2. Alegeri, alegeri… de 20 de ani si dupa aceea IADUL.

    De 20 de ani Romani merg la vot, dar clasa politica este condusa de jidani din america.
    Toate guvernele romaniei sunt conduse de 20 de ani de sionisti americani.
    Si romania pentru ce merg la vot?
    Sa arate jidanii sionisti intregii planeta ca au adus DEMOCRATIA in Romania, dar de fapt ROMANIA a ajuns colonie evreiasca.
    Jidanii au vrut sa ia resursele energetice din MAREA NEAGRA le-au luat.
    Stie vreun Roman ce prevede acel contract si cum au ajuns aceste resurse energetice naturale ale romaniei pe mana lor?
    NU
    Si cat este comisionul primit de cei care au participat la instrainarea acestor resurse ale statului si poporului roman?
    NU
    Jidanii au venit cu BECHTEL sa fac drumuri in Romania si platim cel mai mare pret din intreaga europa.
    Stie vreun Roman ce prevede acel contract si cum au ajuns aceasta firma in Romania la furat si jefuit?
    NU
    Si cat este comisionul primit de cei care au participat la semnarea contractului cu BECHTEL?
    NU
    Jidanii au vrut APA NOASTRA CEA DE TOATE ZILELE si au luat-o.
    Stie vreun Roman ce prevede acel contract si cum au ajuns aceste resurse naturale ale romaniei pe mana lor?
    NU
    Si cat este comisionul primit de cei care au participat la instrainarea acestor resurse ale statului si poporului roman?
    NU
    Jidanii au vrut petrolul si gazul romanesc si le-au luat, dar cei mai grav ca ii mai si platim din credite facute la FMI.
    Priviiti RAFO, dupa ce le-am dat petrolul, acum ii mai si platim.
    Stie vreun Roman ce prevede acele contracte si cum au ajuns aceste resurse naturale ale romaniei pe mana lor?
    NU
    Si cat este comisionul primit de cei care au participat la instrainarea acestor resurse ale statului si poporului roman?
    NU
    Au vrut jidanii sa vanda fregate si avioane fiare vechi in Romania le-au vandut.
    Stie vreun Roman ce prevede acele contracte si cum au ajuns aceste fiare vechi in Romania.
    NU
    Si cat este comisionul primit de cei care au participat la cumpararea de fiare vechi?
    NU
    Au vrut jidanii sa facem credite la FMI, facem.
    Stie vreun Roman ce prevede acel contract si pentru ce am ajuns la mana lor?
    NU
    Si cat este comisionul primit de cei care au participat la semnarea contractului cu FMI si cati romani trebuie ucisi prin disponibilizari abuzive si ilegale si cati cetateni straini trebuie sa angajeze statul roman?
    NU
    Vor jidanii AURUL DE LA ROSIA MONTANA se rezolva.
    Stie vreun Roman ce va prevedea acel contract si cum vor ajunge aceste resurse naturale ale romaniei pe mana lor?
    NU
    Si cat este comisionul sau actiuni primite de cei care vor participa la instrainarea acestor resurse ale statului si poporului roman?
    NU
    Vor jidanii sa vanda avioane fiare vechi de tip F16
    Stie vreun Roman ce prevede acel contract si ce obligatii are romania?
    NU
    Si cat este comisionul pe care-l vor primi cei care vor participa la cumpararea acestor fiare vechi pentru ca sunt uzate in nisipul din razboiul din ASIA?
    NU
    Vor jidanii americani sa cumparam si sa intalam scut antiracheta, se rezolva.
    Stie vreun Roman ce prevede acel contract si cum au ajuns americani sa implanteze acest scut militar in Romani si la ce ne trebuie daca suntem membri NATO si aparati de NATO?
    NU
    Si cat este comisionul pe care-l vor primi cei care vor participa la cumpararea acestui scut militar?
    NU
    Vor jidanii sa controleze si sa ucida romani printr-o simpla tasta de calculator din america se rezolva, vor baga CIP in KURUL ROMANILOR sa fie controlati precum delfini, caini, belenele si alte vietuitoare planetare.
    Stie vreun Roman ce prevede acel contract si ce fenomene grave de sanatate prezinta?
    NU
    Si cat este comisionul pe care-l vor primi cei care vor participa la implementarea acestui program eRomania?
    NU
    Adica, vreti nu vreti voi tot trebuie sa muriti, dar va ucidem noi cand vrem noi.
    Nu stiu daca cineva intelege ca in acesti 20 de ani intreaga clasa politica au venit sa-i alegem pentru ca ei sa poate ascunde si proteja aceste contracte ilegale si abuzive si mai mult sa poata face si alte contracte pe romania si poporul roman pentru imbogatirea lor si multi se intreaba de unde sunt atatia milionari?
    Din VANZAREA ROMANIEI si exterminarea poporului roman.
    Mircea Badea si alti sa stiti ca aceste lucruri 50% din romani le stiu, le cunosc si de 20 de ani ei nu vin la vot pentru ca stiu ca votul lor nu conteaza pentru ca dupa ce ii votam vin jidanii si ii pun la treaba pentru ei si nu pentru roamania si romani.
    Mircea Badea ai spus ca 5 milioane de romani l-au votat pe Basescu.
    GRESIT
    Studenti moldoveni-rusi-ucrainieni (etalon EUGEN TOMAC cetatean UCRAINIAN angajat in MAE negociaja pentru romania cumpararea de avioane F16 si scutul anitracheta american) adusi la studii gratuite in romania pe banii romanilor au facut diferenta si au fost finantati si condusi de SOROS si Basescu.
    In primul rand au infiintat centre de votare speciale si acesti moldoveni-rusi-ucrainieni au votat de mai multe ori in aceste centre de votare speciale in toata Romania pentru ca au fost platiti si le-au promis locuri de munca in romania, mai mult su fost si in centre de votare si au FRAUDAT voturile romanilor si au faslificat PROCESE VERBALE pentru ca Basescu sa castige alegerile pentru ca Basescu este omul SIONISMULUI MONDIAL (priviti CASA HOLOCAUSTULUI, INSTITUTUL HOLOCAUSTUILUI, CONDAMNAREA COMUNISMULUI care de fapt, este condamnarea romanilor si romaniei pentru crimele evriesti impotriva romanilor in perioada 1944-1964) si executa ordine sioniste criminale si teroriste planetare si NU apara romania si interesul romanilor, un infracator si escroc planetar.
    Pentru cultura Romanilor revolta de la CHISINAU din 7 aprile 2009 din R. Moldova a fost organizata de BASESCU, SOROS, PUTIN, OBAMA si alti pentru ca FMI si jidanii americani sa ajunga la conducerea R. Moldova, iar MASA DE MANEVRA AU FOST STUDENTII moldoveni-rusi-ucrainieni adusi la studii gratuite in romania pe banii romanilor.
    Aoleu si vai, vai, vai in romania sionisti infiinteaza statul si REPUBLICA TRANSILVANIA.
    Aoleu si vai, vai, vai in R. Moildova sionisti infiinteaza statul si REPUBLICA PALANCA.
    Aoleu si vai, vai, vai LOVITURI DE STAT sunt numite de SIONISTI REVOLUTII.

    SOLUTIA PENTRU ROMANIA ESTE OPERATIUNEA MATRIX

  3. http://www.curaj.net/?p=35512

  4. Mă tem sau nu de măciucari?

    Motto: Nu vă temeţi!
    /Isus Nazoreul/

    Cel care afirmă «nu mă tem de nimic» este fie un minciunos, fie un bolnav. Nu fac parte din aceste categorii. Frica e ceva firesc, dar mai sus de fire este voinţa, spiritul, care ne ajută să depăşim frica. Sentimentul care-l am la ameninţările cu măciuca este scîrba; ceva de neexprimat. Îmi vine mai uşor să citez, ca să fiu mai bine înţeles. Reproduc aproximativ fragmentul din Un veac de singurătate, al unui Buendia în faţa plutonului de execuţie: « …să te lupţi o viaţă întreagă, pentru ca în final să fii împuşcat de nişte castraţi!».
    Despre ce fel de adevăr vorbim, fie istoric, fie politic, fie de alt ordin, dacă în final cei cu măciuca decid?
    Măciucarul pare să mai fi citit din scrisele mele. Ştie că eu îi condamn pe cei mai vestiţi măciucari-legionarii şi nu am sentimente pentru Zilinsky, zis Zelea Codreanu./ După mamă şi eu sunt Codrean, dar cu alde zilinschi nu mă ţin de neam/. Ca şi în alte cazuri eu nu neg personalitatea acestuia.
    Era internetului permite şi aşa ceva — lovituri de la spate şi anonime. Nu aici e problema. Mă deranjează lipsa opiniei publice. În ţara lui Gimpu-vodă nu există dreptul la cuvînt, exact ca 20 de ani în urmă.
    În această ţară nu există memorie colectivă. Aşa ţară şi un singur trădător, versus atîţea eroi! Unul se naşte în chinuri chiar acum — în beciurile de la Tiraspol. Şi Ghimpu-vodă naşte eroi la Chişinău. Şi regretă că doar un boboc a murit pe 7 aprilie. Ia, să fi fost vreo 70 ca la kîrgîji!
    Azi Nagaikă-cevski trebuie să dee socoteală — se aşteaptă cineva la aflarea adevărului?
    Eu nu. Şi în context voi da evaluarea mea. Nu este ceva inedit, din data tragediei am făcuto publică.
    Chiar dacă scap de măciucari, tragedia mea e iminentă, prezentă, de altfel. Şi mi-o asum: ştiam doar că în mediul acesta nu e loc «de adevăr şi alte lucruri de prisos», de ce nu m-am lăsat de aceste valori. De ce nu m-am împăcat cu fra Iura ca atîţea alţii /Snegur, Tănase, etc/, sau cu minciunosul, antipodul meu Tolea de Şalaru?
    Şalaru, cunoscut hoţ în popor /circa 50000 mii rupii sovietice ş. a./ este ministru, ne reprezintă… fiindcă-i bun, d-al nostru.
    Halal nouă!
    Nu şi mie, care nu m-am împăcat cu aşa ceva.
    Iurire Ţurcanu

    PiS. Fenomenul se numeşte căluşarea. Se astupă gura fie cu măciuca, fie cu bastonul poliţist, fie cu virtuala «spaimă de ţărînă» /Garcia Lorca/. Şi vine de la daci…Sau de la draci?!

  5. sa-l futeti in cur pe Paul Goma,precum el l-a futut pe Ceausescu.

    Si sa va futeti cu poponarii vostrii,cu jidanii vostrii cu tot,si cu fufele voastre.Sunteti platiti de catre gunoaiele din OCCIDENT.V-ati vandut pentru un DOLAR!

  6. Dupa ce l-a blestemat pe Ceausescu,Paul Goma ar putea sa se impuste,pentru ca in felul asta a dat tara pe mana KGB-Iliescu,si pe mana celorlalti. Tot profitul Romaniei se duce la companiile multi-nationale cu sediile prin Americi si Occident.

    Iar tu Brega,toata ziua pula-pula,in loc sa-ti vezi de treaba.Ii iei in brate pe poponari,promovezi distrugerea ortodoxiei,ca o vezi tu KGB ista.

    Problema Basarabiei este una singura: MAFIA si atat.La fel ca intregul fost URSS.

    Iar tu ca tanar,cauta-ti sincer,un adapost prin Occident,sau America. Daca ai nevoie apeleaza la mine conspirationistul.Cu conditia sa lasi pe popo in pace!

  7. Uite ca cam te abati tu de la ceea ce zici si uite drept afirmare sunt cele expuse mai jos. De aici tu te consideri un mare aparator al valorilor de aici te semnezi pentru o parada a gheilor http://mdn.md/biblioteca/images/scrisoare%201.bmp

    ia mai uite si un link de mai jos….

    hai sa fim seriosi… si nu fi paranoic…

    nu fi mariturul ca ai de mancat maliga pana ce ai sa ajungi Che moldovenesc

  8. Hai la părăzi!
    Motto: Azi e zi întîi de mai
    azi e ziua de Armindeni
    Eu te caut peste tot
    eu te caut Pretutindeni.
    /Mi EMI/

    Căci e luna lor. ! La 1 Mai va defila Maia Laguta, că-i Maia şi e mai pă plai.
    Iar pe 2 mai suntem încurajaţi de UE să ne exibăm vectorul /respectiv lingamul/ sexual .
    Şi culmea e la 9 mai, la Moscova /iubită capitală/. De fapt adevărata paradă. Nu am fost invitat acolo, nu voi mere; va mere însă Ghimpu – reprezentantul meu, că are invitaţie.
    Nici Maia nici minoritatea sexuală nu m-a invitat, de altfel. Dar voi merge pă post de observator, în cazul că nu lucrez.iar pe 2 după biserică, desigur. Adică, moldovean fiind, merg şi eu la nişte şouri. Pe Laguta am mai văzuto, deci mari surprize nu aştept. Nu vor avea roşii nici o opoziţie pe măsură. Verzii, ş.a. sunt în week end.
    La 2 însă!!! Va fi întreg curcubeul şi mie îmi place să contemlez culorile. Apoi e sigură confruntarea cu monocromii – sutele negre. Şi mare curiozitatea să-i văd. Este X, Y, Z printre ei precum se afirmă?
    Şi cît de subţire este homosexualitatea noastră? Va veni grupul de la mănăstirea C. , despre care se zice că e de orientare ”sodomică”? Ca o notă istorică: în acest spaţiu /pă plai/ sodomia a fost practicată doar în mănăstiri, cunoaştem cazuri de pedepsire capitală a ierarhilor Bisericii Ortodocse pentru acest păcat, dar putea fi uneori şi o acuză falsă, de serviciu. Dar credibilă! Pentru atunci şi pentru acum.
    Încerc să compilez un banc pentru final.
    La o mănăstire stareţul în vîrstă discută cu un posluşnic despre aderarea României la UE şi cerinţele acesteia.
    Posluşnicul se revoltă: Părinte, întrăm în Europa nu în Sodoma!
    Stareţul, cam fodul de ureche răspunde: Da, da , fiule. Noi suntem demult în Sodoma.
    Aici e din punctul meu de vedere paradoxul de 2 mai: cei în negru îşi apără monopolul la o orientare mai deosebită.
    Iurie Ţurcanu

    PiS. Eu deduc paradă de la pradă: se expune prada de război, trofeele.
    PiiS. Am dat de naiba, va observa cititorul atent, tot în rimă îi dau. Şi ce rime, dle, Laguta-văzuto!
    PiiiS. Încă o dată supărarea me pă tagma gazetarilor: faceţi musiilor un ziar galben bun şi credibil, să ştiu şi eu, cetăţeanul curios, care şi cum e orientat în spaţiul intim. Că mor de curiozitate!

  9. ia zi,era de la sis?

    • tu cum crezi? a zis că e de la preşedinţie, dar naiba să-l ia de unde e cu adevărat

Lasă un răspuns

