Propaganda e tot propagandă, chiar dacă s-a schimbat conducerea

Ieri ascultam ştirile la Radio Moldova şi în primele trei evenimente am aflat doar că preşedintele Ghimpu a fost la Soroca şi s-a întîlnit cu alegătorii (sic!), şi la Donduşeni a ascultat durerile oamenilor. Iar următoarea ştire era de la Hîncu, despre o nouă mănăstire – cum altfel – ortodoxă!

S-a schimbat ceva în RM, aţi observat schimbare la postul public de radio? Eu nu!

13 Răspunsuri

  1. Oligofrenia militantă.

    Păcatele mele, ascult uneori şi Vox Basaraborum. Nu cunosc un post mai stupid, care să vehiculeze aiureli în asemeni proporţii…Şi să rămînă în continuare finanţat…Şi ascultat de multă prostime.
    Ultimul exemplu. Acelaşi Aurică Silvestru, filosoful infantil şi chelbos, face aprecieri versus Conferinţa de la Ialta /febr. 1945/. Şi face mari descoperiri: nu doar Stalin era un bolnav. Roosevelt era un calic apatic, iar Churchil un complexat şi un alcaş. Mă voi referi doar la ultimul. A fost omul şi militar, nu s-a temut să meargă la război /spre deosebire de ai noştri, mari politicieni, care se tem a merge la mitinguri neautorizate/, a dat dovadă de vitejie, nu întîmplător a condus Marea Britanie şi în timpul războiului /II/. A fost şi lord, dar a obţinut şi un Nobel cu propria sudoare. Şi iată că vine spre el un mititel şi-l face de nimic.
    Se face în contextul psihiatric: au fost bolnavi, dle, paranoici. Din cîte înţeleg eu nici chiar Stalin nu a fost bolnav. Iar învinuirile aduse lui Churchil sunt de-a dreptul scandaloase şi ar irita rău Marea Britanie, dacă ar auzi cumva astfel de calificări la adresa liderului lor.
    Nu pot să nu-l amintesc pe prietenul Ana-Tolea Şalaru, care la anno 1989 se arăta îngrijorat: nu care cumva vreun schizofren să vină în fruntea MEN. Şi de atunci tot de guvernări oligofrene am avut parte. Nu în sensul strict medical, la figurat. Am fost conduşi de mediocrităţi. /Tolea e exemplul per exelence/. În toate sferele… Şi minciunoşi pe de asupra. Mă refer aici la Aurică, prometeicul pigmeu, care înşiră minciuni la adresa unor adevăraţi titani ai politicii sec. 20.
    Şi omul e director la cel mai de elită liceu pe de asupra!
    Halal!
    Iurie Ţurcanu
    PiS. Intenţia e „bună”: de ce CH şi Roo au cooperat cu Stalin? Fiindcă ruşii erau deja aproape de Berlin.

  2. Bijutiera de la Paris, hoaţa de la Chişinău.

    Lorina Bălteanu a rupto cu Moldova, e deja franceză, dlor. Pă la Bucuresci mai calcă, are rude acolo. Şi-a expus recent “bijuteriile” din ţinte, aşa am înţeles eu de la Vox Bas.
    Pentru motto ar fi fost binevenită o poezie de Goga despre una din projeniturile lui Brîncoveanu, franţuzută şi ea, dar nu am la îndemînă Cîntece fără ţară.
    Cum s-a franţuzit Lorina, că nu-i lucru uşor? Deoarece presa galbenă e lipsă tocmai acolo unde nu trebuie să fie mă aventurez eu în ipoteze. Reieşind din puţina informaţie ce o deţin. Ştiu că e din nemul Costinilor şi că a primit zestre de la moşu primar general conducerea Soros-ului. Se pare că din acele fonduri a şi ajuns aşa departe.
    Nai e şi fodulă, cum ciripeşte! Iar tot ce afirmă e categoric.
    A fost şi poetă, dar s-a lepădat, nu-i profitabil şi mai necesită sudoare şi talent. Pentru a băga mîna în fonduri se poate şi fără astra.
    Aşa-i pă plai, se fură c-an codru.
    Şi peste toate – fodulie de la coada vacii. Cum altfel? Şi cît de bine se înţeleg migratoarele toate: Lorina, Stela Popa etc! Cum ciripesc în unison!
    Asta e!
    Iurie Ţurcanu
    PiS. Cam multe semne de strigare, dar strigătoare e la cer prostia noastră şi obrăznicia lor.

    • Esti un ratat ordinar

  3. TE-AM ADAUGAT LA BLOGROLL,ADAUGA-MA SI TU

  4. DECAT MAGAR SANATOS,MAI BINE BREGA OFTICOS SI BESINOS

    hahaha

  5. Bai Breega ,ai o moaca de cerut pumni,pe cuvant.Spune-mi si mie ce te doare?

    Daca vrei sa reusesti in viata,emigreaza in Canada, USA, Vatican sau Ierusalim

  6. Adevarul e ca in Basarabia e saracie.Pai daca nu vine Paul Goma sa investeasca acolo?

  7. Acum citesc de pe blogu tau ca faci publicitate la curve,in stanga blogului.Esti culmea pe cuvant.Ai ajuns proxenet?

  8. Cine e Ana maria Spinu?

  9. Mai,am vazut un documentar tare,ca in Siberia sunt multe gagici lesbi in puscariile de rand.

    Ma mut in Rusia,la puscaria de femei!

  10. Imi gasesti un ofiter de securitate de prin Rusia,care sa ma introduca in puscaria de femei?

    Vreau sa ma apuc de afaceri cu tutun,si cu alte afaceri,cu vin,vodka si altele.

    Fa-mi cunostinta cu un barosan de afaceri de prin Moldova

  11. Minciuna ghimpată…
    Motto: Ghimpu vodă şi-a lui huntă
    Tot boieri cu fruntea-ngustă
    Şi cu şale late-late
    Şi cu CV-uri pătate…
    /Parafrază după Foenix/

    Cu ce-i mai bună ca oricare alta? Cu nimic.
    Moment personal. Eu am ieşit la luptă deschisă cu regimul undeva la 1979. şi arma mea a fost Made in Russia – graful Lev Tolstoi, cel mai redutabil duşman al Imperiului Rus. Dar şi modelul Mahatma Gandi, care a aplicat eficient tolstoismul pentru emanciparea naţiunii sale. La ei se zicea Satya graha, ce s-ar traduce ca încăpăţînare în adevăr. Eu am şi rămas pe aceste poziţii ale adeverismului. Şi cei cu care m-am confruntat au fost şmecherii noştri (Şalarii, Ghimpii, Hadîrcii etc), care de la minciuna sovietică au trecut la cea naţională, de la coada boului. Că ei au prosperat, iar eu am ieşuat nu e de mirare – majoritatea e a lor.
    Pentru exemplu dau ultima minciună crasă liverală din Capital. Şi să nu uit – tot regretul meu pentru A. Olaru, care e gazetăriţă bună.
    În materialul despre deportări este postată o fotografie cu tren de marfă, lume ce merge spre vagoane şi soldaţi … nemţi, poate români. Despre cine e vorba în articol? Despre evrei?
    Şi ultima picătură în paharul răbdării mele: consilierul C. Ţurcan. S-ar părea că-i d-al nosttru /ţurcanii ăştea/, că i-ar fi de folos preşedintelui – să se consulte înainte de a face declaraţii publice. Aşi! Şi după asta tot aiurea, tot una Ghimpu vodă este condus nu de gînd, ci de simţire. Azi la radio Moldova auzii: “şi eu sunt ÎNCĂ interimar”. În limbajul meu de cîrnăţar, C. Ş. este un nu condiment, ci un aromatizor la livărul zis preşedenţie liberală.
    Temă pentru acasă: care au fost raţiunile angajării fostului medic-şef de la Costiujeni?
    Ca să fie clar – Mihai Ghimpu este băiat bun şi patriot român, dar nu e pentru jilţul ce-l ocupă.
    Şi cu nepotul nu e regulă – tot nu-i la locul său. Ne-a prostit cu Doina Sulac şi altele. /asta pentru Teleleu, care crede că Dorin a crescut pentru preşedenţie/. El nu-i bun pentru nimic la vîrf, unde se mai cere ceva în plus la darul de a vorbi fluient luimba maternă.
    Iurie Ţurcanu

  12. GHIMPU TOT MAFIA RUSA ESTE!

Lasă un răspuns

