Scrisoare deschisă conducerii Moldcell

ÎM Moldcell SA, Dlui Chiril Gaburici

Stimate domn,

De cîteva luni sunt abonat la serviciul de conexiune la internet mobil Moldcell şi de atunci am probleme mari: nu am viteză bună de conectare în mun. Chişinău, la Durleşti (str. Tudor Vladimirescu), nu pot controla volumul de trafic, nu pot comunica direct, de pe computer prin modem cu serviciile tehnice, mai ales cînd accesul la internet lipseşte, ş. a.

Mai grav e că volumul alocat de trafic se termină inexplicabil de repede, şi sumele pe care trebuie să le plătesc lunar cresc vertiginos, dublînd sau întreind taxa contractuală pentru pachetul solicitat.

Recent am solicitat descifrarea conexiunilor şi a cheltuielilor de abonament, astfel descoperind că sunt furat sau păcălit. La sfîrşitul lunii trecute am suplimentat contul cu 150 MDL, ca să nu-mi fie întreruptă conexiunea în prima zi a lunii iulie, cînd e data de facturare. Dar pe 1 iulie am constatat că totuşi am fost deconectat. Am mai pus pe cont succesiv 50, 10 şi încă 100 de lei, ca să obţin legătura abia pe 4 iulie.

Persoana de la ghişeu, pe str. Vlaicu Pîrcălab, oficiliu în care mi-a fost întocmit contractul şi, ulterior, eliberate descifrările, n-a ştiut să-mi explice cauza cheltuielilor vertiginoase. M-a trimis la str. Tighina sau oficiul central.

Dar ca să nu mai am discuţii verbale şi nicio dovadă de incompetenţă sau rea-voinţă, vă propun Dvs să investigaţi acest caz şi să dispuneţi expedierea unui răspuns în scris, cu explicaţia logică la următoarele întrebări: cît trafic am consumat din 19 iunie pînă pe 29; cît am consumat ca trafic şi ca bani pe 29, 30 iunie?

Vă mai atenţionez că modemurile Dvs au fost programate cu o eroare gramaticală la versiunea românească chiar pe prima pagină a interfeţei grafice, acolo unde se afişează volumul de trafic la fiecare conexiune, dar serviciul mai are şi o problema tehnică, nu stochează decît anumite sesiuni, foarte puţine, nu şi traficul lunar însumat sau săptămînal, anual, etc.

Consider că toate aceste probleme constituie încălcări serioase ale drepturilor mele de consumator şi sunt în drept să mă adresez structurilor de stat abilitate, pentru a impune legalitatea. Sper totuşi că veţi interveni prompt şi responsabil, ca să soluţionăm rapid şi amiabil problemele semnalate.

De la Oleg Brega, n. 1973,

Corespondenţă: Chişinău, MD-2012

Căsuţa poştală 2347

9 iulie 2010

3 Răspunsuri

  1. […] » Scrisoare deschisă conducerii Moldcell Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  2. http://partidulpoporuluiotv.wordpress.com/

    IMPORTANT! Vezi ca am un mesaj pentru tine

  3. Eu tot am o multime de plingeri nu ca un abonat ci ca un fost lucrator dea vostru(m-am eliberat).O comportare foarte urita mai ceva ca la armata,dilerii se bat joc de lucratorii lor,mai ales fosta mea manajera care mi-a obijduit copilul meu de 3ani,sotul

Lasă un răspuns

