M-au întrebat dacă vreau iar Hyde Park la radio

M-a întrebat azi un prieten dacă aş accepta să reeditez emisiunea interactivă cu care m-am făcut cunoscut şi am făcut auzite multe opinii pe timpul guvernării anti-democratice comuniste. Am răspuns: sigur că da.

Acum mă întreb, oare de ce s-ar îndoi lumea că aş vrea să revin la acel format? Fac cumva ceva mai plăcut, mai cu impact, am funcţii sau angajamente care să mă oblige ori satisfacă mai mult?

Dar oare care patron de post m-ar vrea şi tolera necondiţionat?

Lasă un răspuns

