Alt membru CC se descalifică şi face ceva pe viitorul nostru european

Viitor european? Ei fac ceva pe asta...Am ales intenţionat dar cu bunăvoinţă această imagine din reportajul de mai ieri cu Victor Puşcaş, membru al Curţii Constituţionale, deci judecător constituţionalist, care urcă în maşina de serviciu cu numere speciale, în faţa magazinului Gemenii, timp în care nevastă-sa, nemembru CC (şi, sper, nici angajat) intră în aceeaşi maşină.
Am observat că pe alături taman trecea un troleibuz plin cu cetăţeni-contribuabili, inscripţionat zglobiu „…viitor european…”. L-am oprit în poziţia asta ca să prind textul elocvent, dar l-am surprins şi pe demnitar într-o poză căcăcioasă…
M-am gîndit atunci că e simptomatică situaţia: în timp ce majoritatea populaţiei, nemulţumită fiind, vrea un viitor european, majoritatea demnitarilor aleşi prin scrutin sau numiţi ulterior de legislativ, fac ceva în diverse poziţii pe aşteptările şi dorinţele noastre.
Iată-l şi pe Puşcaş, care trece drept opozant şi disident în CC, care ne anunţă că vrea să renunţe nu la maşină, dar la numerele speciale, în timpul zilei de muncă se plimbă cu madame la cumpărături, iar ca să lămurească situaţia incertă, asigură lumea că e familist, deci era cu soţia, demonstrînd astfel că şi el, ca şi şeful lui Pulbere, habar n-are despre Legea despre conflictul de interese, nu cunoaşte Codul muncii şi, deci, nici la Constituţie nu prea se pricepe.
sta e părerea mea şi nu pot fi judecat pentru asta decît tot pe un blog sau la TV, dar nu în instanţele de judecată, aşa cum mă ameninţă angajaţii CC.
În caz contrar voi cere azil politic în Mongolia sau Coreea de Nord!

Lasă un răspuns

